Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

PS2 X HDMI werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 05-02-2021 09:47 PM)
2832 Weergaven
Djoon
Journeyman
Opties

Hi!

Ik heb vandaag een hdmi kabel binnengekregen waarmee ik mijn PS1 en PS2 kan aansluiten. Ik heb 2 Samsung tv's in huis. Op de nieuwste tv wordt de HDMI niet herkend..op de oude werkt het prima. 

Op de tv waar het niet werkt..werken andere apparaten zoals Chromecast wel..op alle 3 de hdmi poorten. Software is up to date en resets hebben niet geholpen.. 

Waar kan dit aan liggen?

20210205_214121.jpg

16125579546147295142644354180777.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Djoon
Journeyman
Opties

Is inmiddels opgelost. De hdmi converter die heeft extra USB voeding nodig..dat kan volgens de handleiding met een usb oplader van je telefoon.. heb meerdere geprobeerd maar dat hielp niet..(op de andere tv op vreemdgenoeg wel) heb em nu rechtstreeks id USB poort van de tv gedaan, en nu werkt t!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Oplossing
Djoon
Journeyman
Opties

Is inmiddels opgelost. De hdmi converter die heeft extra USB voeding nodig..dat kan volgens de handleiding met een usb oplader van je telefoon.. heb meerdere geprobeerd maar dat hielp niet..(op de andere tv op vreemdgenoeg wel) heb em nu rechtstreeks id USB poort van de tv gedaan, en nu werkt t!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Nice! Veel gameplezier 😉

Welke nostalgische games ga je zoal spelen?

rsz-846676
0 Likes
Djoon
Journeyman
Opties

Metal gear solid 2 en 3 en Tony Hawk games 😃

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Nice! Tony Hawk ook een van mijn favorieten. Veel plezier.

rsz-846676
0 Likes
Martien14
First Poster
Opties

Hoi, mag ik vragen welke adapter je gekocht hebt? Zou ook onze PS2 willen aansluiten op onze Samsung Qled, maar ik zie effe door het bos de bomen niet meer... er lijken er veel niet te werken. 

0 Likes
Martien14
First Poster
Opties

Bedankt! Ga hem dadelijk bestellen 😀
fijn weekend!

0 Likes