Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Land/Regio NL staat er niet bij QE65Q95TALXXN

(Onderwerp aangemaakt op: 05-02-2021 08:34 PM)
1237 Weergaven
Members_amw1sQQ
Apprentice
Opties

Hallo,

Momenteel ben ik bezig met het instellen van mijn nieuwe tv (Samsung QE65Q95T QLED TV 2020).

Echter loop ik direct vast bij de instelling: ''Uw land of regio selecteren'' .

Je kan alleen kiezen uit Oostenrijk, Duitsland en Zwitserland.

De taal kon ik de pagina ervoor wel wijzigen van Duits naar Nederlands.

Mijn vraag is uiteindelijk, of de land code veranderd kan worden? Zo nee, kan dit kwaad/word ik beperkt?

Alvast bedankt voor het meedenken

P.S. De tv heb ik via een Nederlands webshop gekocht.

Modelcode: QE65Q95TALXXN      (XXN  is toch een Nederlands modelnummer?)

Qled Regio.jpg

0 Likes
7 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @Members_amw1sQQ ,

Als  je geen Nederlands kunt selecteren, dan is het waarschijnlijk geen Benelux model. De juiste Model Code staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.

Eindigend op XXN zou een Benelux model moeten zijn. Ben je aangesloten op internet?

Waar is de tv aangeschaft? Welke Model Code staat er op het aankoopbewijs?

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
Members_amw1sQQ
Apprentice
Opties

Hoi Dick,

Bedankt voor de snelle reactie.
Hierbij de antwoorden op jouw vragen:

-  De Tv is verbonden met het internet (bekabeld).
-  De tv heb ik op ''Welhof.nl'' gekocht (De prijs was gunstiger omdat de doos geopend was)
-  Modelcode geeft de tv zelf aan (ik heb geen stickers op de achterkant) 

Ik hoop dat jij hiermee wat kunt.  Ik wacht jouw bericht af

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Members_amw1sQQ ,

Goedkoop is meestal duurkoop. Als er geen sticker op de tv zit, is dat geen zuivere koffie. Die hoort er gewoon op te zitten.

Kan zijn dat deze achter het klepje van de CI+ module zit. Dan gaat mijn verhaal niet op.

Als de doos is open geweest, dan kan er mee gesjoemeld zijn of de tv is niet nieuw. Wat was de reden hiervan?

Welhof.nl is mij onbekend, maar zeker geen gerenommeerd bedrijf gezien de reviews:

https://nl.trustpilot.com/review/welhof.com Als er geen Nederland geselecteerd kan worden, dan is dit waarschijnlijk geen Benelux model.

Landen zoals Oostenrijk, Duitsland en Zwitserland duiden op een Duits model. Ik had eerder gevraagd welke Model Code op de factuur staat. Graag nog even doorgeven..

Groet, Dick
Members_amw1sQQ
Apprentice
Opties

Helaas is nergens een sticker te bekennen😤 
Reden van opening was i.v.m. verpakking schade.

Ik heb de factuur bekeken en zowel daarop en de tv (instellingen, ondersteuning, over de tv)
zie je het volgende Modelcode staan:  QE65Q95TALXXN

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Members_amw1sQQ ,

Er behoort gewoon een sticker op de tv te zitten. Is er bekend wat voor een schade er is aan de tv?

Gezien het niet kunnen instellen van de juiste landcode, de reviews en de schade het volgende.

Ik zou je willen adviseren om, vanwege bovenstaande, deze tv z.s.m. te retourneren. Tenzij je met een probleem tv wilt blijven zitten.

Je kunt gebruikmaken van de wettelijke termijn van veertien dagen (bedenktijd) die voor internetverkoop van nieuwe producten geldt. Zonder opgaaf van reden en dus geld retour.

https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/rechten-bij-aankoop/online-telefonische-aankopen

https://www.nporadio1.nl/consument/6032-internetaankoop-retour-naar-webshop-wie-betaalt-de-verzendko...

Kijk maar wat je hiermee wilt doen..

Groet, Dick
Members_amw1sQQ
Apprentice
Opties

Hartstikke bedankt met het meedenken.
Ik had al een onderbuikgevoel en die heb jij zojuist bevestigd.

Nogmaals bedankt! ik zal het terugsturen.

Groeten

BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Members_amw1sQQ,

Mocht je interesse hebben in een geschikte Samsung TV tegen een gereduceerde prijs, stuur mij dan eens een privebericht 👍

rsz-846676