Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

promotie the frame 2019 voucher art store 6 maanden

(Onderwerp aangemaakt op: 09-12-2019 09:03 PM)
2162 Weergaven
Bastiaan001
First Poster
Opties

Hallo, op 29/11/2019  heb ik de frame van 65 inch gekocht. Ik begrijp dat er een voucher in de doos zou moeten zitten om 6 maanden gebruik te maken van de voucher art store. Het betreft ‘promotie the frame 2019 voucher art store’.

Deze voucher zat helaas niet in de doos. Kunt u die mij alsnog toesturen?

Alvast hartelijk dank voor uw reactie!

Hartelijke groet,

Bas 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

De voucher moet in de doos zitten, dus als het niet op de verpakking staat en er zit niets in de doos dan is het geen deelnemend model en kom je niet in aanmerking voor de voucher.

Wellicht dat de verkoper je hier nog aan kan helpen.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Bastiaan001,

Welkom op de Community en nog gefeliciteerd met je nieuwe TV!

Waar heb je hem precies gekocht?

rsz-846676
0 Likes
Bastiaan001
First Poster
Opties

Bij Platte TV.NL

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

De voucher moet in de doos zitten, dus als het niet op de verpakking staat en er zit niets in de doos dan is het geen deelnemend model en kom je niet in aanmerking voor de voucher.

Wellicht dat de verkoper je hier nog aan kan helpen.

rsz-846676
0 Likes
jlamain
Journeyman
Opties

Dit probleem had ik ook bij een frame 49 inch.

Bij mij zat het ook niet in de doos. Ik heb mijn tv online besteld. Ik heb screenshots gemaakt van de internet paginas waar de aanbieding op stond (de pagina van the frame49 inch). Samsung heeft tenslote niet geleverd wat ze beloofd hebben.

Ik heb het probleem en de screenshots opgestuurd naar samsung NL dmv facebook messenger. Zij hebben voor mij een code gemaakt die ik kon inwisselen. 

0 Likes
ESchoonderbeek
First Poster
Opties

Ik heb exact hetzelfde issue. Samsung the Frame (2019, 55 inch) online gekocht bij MediaMarkt. Heb een screenshot van de belofte van 6 maanden gratis Art Store cadeau, maar zit niet in de doos. Alles 3 keer volledig doorgenomen, incl. alle boekjes. Facebook messenger DM levert niks op; MediaMarkt zegt dat het in de doos moet zitten en anders bij Samsung aankloppen, Samsung zegt dat ik bij de verkoper (MediaMarkt) moet zijn en "hebben geen art store vouchers meer". Er wordt gewoon niet geleverd, wat nu?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @ESchoonderbeek,

Wat je via Messenger te horen hebt gekregen klopt inderdaad. De code moet in de doos zitten. Zo niet, dan zal de verkoper je hier toch aan moeten helpen. Wellicht dat ze die via een ander filiaal of iets dergelijks kunnen regelen?

rsz-846676
0 Likes
Phaedra
First Poster
Opties

Dat had ik ook. Geen voucher in de doos. Ik heb nu een code van Mediamarkt gekregen.

Klantenservice van Mediamarkt mailen of bellen en vriendelijk eisen dat zij het oplossen voor jou.

Succes!