Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie aanvraag cashback corrigeren

(Onderwerp aangemaakt op: 28-01-2022 08:30 AM)
420 Weergaven
Amal197
Journeyman
Opties

Goedemorgen, 

Ik heb deze week  2 promotie aanvragen gedaan. Televisie en een soundbar.

Ik kreeg voor beide mail dat er nog voor beide een uitgeknipte streepjescode nodig is.

Maar  beide links in beide mails doen het niet  om de fotos toe te voegen en de aanvraag te corrigeren .

Ik heb de foto's via de mails proberen op te sturen. Weet dus niet of deze mails zijn aangekomen. Via fb messenger ook opgestuurd. Maar ik krijg nergens de bevestiging of het nu  wel of niet gecorrigeerd is! 

Het gaat om :

cashback tv registratienummer ;
NLD5830478KLLNW

Cashback soundbar registratienummer:
NLD5830337QJXML

Is erg vervelend dat er geen melding komt dat het nu gecorrigeerd is en het compleet is

Hoop dat ik via deze weg een antwoord kan krijgen.

Alvast bedankt 

Amal

0 Likes
13 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen Amal, @Amal197 ,

Bedankt voor je bericht! Ik heb het voor je doorgezet naar de Community Manager.

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

Amal197
Journeyman
Opties
Dankjewel
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Amal197, goedemiddag.

Allereerst gefeliciteerd met deze gave combinatie. Als ik je gegevens erbij pak zie ik ook de uitgeknipte streepjescodes erbij staan.

Jouw aanvraag zal opnieuw in behandeling worden genomen en wanneer deze is beoordeeld sturen we je hier ook weer een e-mail over 😇 Vanwege de drukte kan het wel iets langer duren voordat je hier bericht van krijgt.

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Amal197
Journeyman
Opties
Goedemiddag, Ik wilde even laten weten dat ik weer een herinnerings mail heb ontvangen van beide. Weer voor uitgeknipte streepjescode. De link in de mail werkte weer niet bij beide . Ik ging er vanuit dat het nu in orde was 😔 en dat de uitgeknipte streepjescode van beide in jullie bezit zijn?

Alvast bedankt,

Groet,
0 Likes
Amal197
Journeyman
Opties
De mail vandaag ontvangen op 10 feb. Stukken zouden aangeleverd moeten worden voor 8 feb 🤔
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Amal197, goedemiddag.

Bedankt voor je berichtje, dat zal inderdaad wel wat lastig worden 🤔 Waarom deze mail alsnog naar je is verstuurd is mij ook een raadsel. Ik zal mijn collega's van de promotieafdeling een bericht sturen met de vraag om de aanvraag te beoordelen en hen nogmaals te attenderen op de toegevoegde foto's.

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Amal197
Journeyman
Opties
Goedemorgen @MartijnK ,

Ben super teleurgesteld in samsung. Mijn beide cashbacks zijn niet geaccepteerd omdat ik de uitgeknipte streepjescodes niet zou hebben terug gemaild.

Zoals in mijn vorige berichten te lezen is heb ik deze opverschillende manieren doorgestuurd.

Ik hoop dat jullie het via deze weg nog kunnen en willen corrigeren .

Anders hoor ik graag hoe verder. Evt wil ik ook wel mijn rechtsbijstandverzekering in schakelen .

Alvast bedankt voor jullie hulp .

Ps . Zij bijlages voor printscreen mails

Met vriendelijke groet,Screenshot_20220306-115527_Email.jpgScreenshot_20220306-115957_Email.jpg
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Amal197 ,

Een rechtsbijstandsverzekering inschakelen, is geen optie.
Aan elke promotie zijn voorwaarden verbonden, dus ook aan deze.
Waarschijnlijk heeft de foto van de uitgeknipte streepjescode niet aan de voorwaarden voldaan.
Zie: https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_35469.pdf
Ik zie dat het gaat om registratienummer NLD5830478KLLNW.
Ik zet dit door naar de Community Manager in de hoop dat hier nog wat aan gedaan kan worden..

signatureee
Groet, Dick

Amal197
Journeyman
Opties
Ik heb beide uitgeknipte streepjescodes verstuurd. In de mail staat dat ik ze niet verstuurd heb . Staat niet dat ze niet aan de voorwaarden voldoen van de actie voorwaarden.

Bedankt voor het doorzetten @Dick.