Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen Samsung QE55Q9F (november 2018) 55 inch

(Onderwerp aangemaakt op: 08-04-2019 02:19 AM)
816 Weergaven
Wolkje77
Explorer
Opties

Ik heb enkele problemen met mijn TV. Dit is inmiddels de 2e TV sinds november 2018 van de Samsung QE55Q9F (2018)  waarbij de 1e TV problemen had met donkere strepen in beeld. Toen een nieuwe gekregen en daar heb ik enkele problemen mee.

1e Zodra ik snel van zender verander en ik ben bij zender 8 of 9 en druk dan verder weet de Tv het niet meer en springt die terug ipv omhoog naar 10 of 11.

2e Zodra ik een tijdje Tv kijk en ga dan bijvoorbeeld terug naar Nederland1 en ik zet hem meteen op teletekst geeft die regelmatig aan Niet beschikbaar. Dit kan ook gebeuren bij een ander zender die nog wel teletekst uitzend.

3e Zodra het beeld licht is en dan het volgende beeld donker is zie je dat die eerst heel donker (eigenlijk grijs is) en dan langzaam de gewone zwarte kleur krijgt. Donker beeld wordt te langzaam opgebouwd.

4e Ik heb via het menu Samsung gevraagd voor ondersteuning maar daar wacht ik al 1 maand op. Werkt dus niet.

Ik heb een Nederlandse TV bij een erkende Samsung dealer gekocht. Of ik moet een niet Nederlands model hebben gekregen als 2e TV.  QE55Q9FNA staat op sticker achterop.

Ook heb ik de laatste software op mijn TV namelijk 1202.3

9 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Wolkje77,

Heb je de TV al eens gereset?

Hoe kijk je precies TV? Door middel van een decoder of een CI+ module?

Staan er op de achterkant van de TV nog extra letters bij de modelcode? (Op de sticker)

Ondersteuning via het menu is meer bedoelt om de gegevens op te vragen uit de TV, zoals de software-info. Indien je hulp op afstand wilt, kunnen we een zogeheten Remote Management afspraak inplannen.

rsz-846676
0 Likes
Wolkje77
Explorer
Opties
Geen extra letters en ik kijk via de CI+ module en de Tv is al meerdere keren gereset.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat is vreemd. Heb je op de achterkant van de TV gekeken?

rsz-846676
0 Likes
Wolkje77
Explorer
Opties

Hoezo vreemd. QE55Q9FNALXXN maar dit had ik al volgens mij in mijn eerste bericht geplaatst.

0 Likes
Wolkje77
Explorer
Opties
Oh ik was de LXXN vergeten. Pardon!
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Thanks! Wil je dat ik een hulp op afstand sessie inplan? Dan kun je mij een privebericht sturen met jouw contactgegevens en een datum en tijdvak dat schikt. 

We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6, het laatste tijdvak is van 6-9.

rsz-846676
0 Likes
colennings
Journeyman
Opties

Zijn de problemen inmiddels opgelost,gaarne hoor ik dat voor ik deze tv koop.

0 Likes
Wolkje77
Explorer
Opties
Nee niet verholpen. Ook niet naar een harde reset door Samsung.
0 Likes
colennings
Journeyman
Opties

Bedankt, er zijn veel problemen met deze tv, ze worden overal nog verkocht zonder oplossingen van samsung, een enorme afknapper.

0 Likes