Heb vanmiddag een Samsung QE55Q8F (2018) in gebruik genomen. Alles werkte naar behoren. Nadat de monteur weg was werkte mijn smart remote niet... Bekijk bericht
Sinds een half jaar vertoond mijn tv, na het aanzetten, een zwarte schaduwbalk aan de bovenzijde van het beeldscherm. In het begin verdween de... Bekijk bericht
Het lijkt erop dat de afstandsbediening wel werkt.
Maar ik zie geen menu's ik hoor wel dat het menu er ook is door de geluiden het is alleen... Bekijk bericht
Goedemorgen,
Sinds 6 maanden geniet ik van de QE55Q8CAMLXXN, alleen tijdens het spelen op de playstation en TV kijken, komt er regelmatig een... Bekijk bericht
Wij hebben sinds 2,5 week de QE65Q7F 2018 maar de beeldkwaliteit valt soms zo enorm tegen.
Sport kijken is echt niet scherp, de bal is niet te... Bekijk bericht
Wat is het beste , een usb of bluetooth muis op dit toestel? bedoeling is om in apps toegang te krijgen tot achterliggende menu opties.Deze kan... Bekijk bericht
Ik probeer mijn Samsung TV aan te sluiten op mijn iets oudere harman/kardon AVR151/230 set.
Optie 1 is om hiervoor een optische kabel te... Bekijk bericht
Voor de 2e keer heeft mijn samsung tv na 3 jaar problemen met het (beeld)panel. Dat verwacht je natuurlijk niet van een topmerk als samsung! Ook... Bekijk bericht
Ik heb vandaag een Samsung smart tv gekocht maar ik kom er nu achter dat playstore ontbreekt zodat ik niet de apps voor ziggo go en NLziet kan... Bekijk bericht
Welke HUB is nu comptabel met de Samsung Qled serie zodat ik nu eindelijk eens al mijn slimme apparaten binnen onze woning met elkaar kunnen laten... Bekijk bericht
Hoe kan ik deze 2 apparaten draadloos verbinden? Had verwacht dat de tv deze soundbar direct zou herkennen zoals in de link hieronder suggereert,... Bekijk bericht
Betreft UE50HU6900S
Ik heb nu al twee keer gehad dat wanneer de Tv wordt aangezet er geen beeld is maar wel geluid. Je kan van zenders... Bekijk bericht
Ik heb Upgrade File(USB type) Versie 2890.2 (MULTI-TAAL) gedownload en op USB stick gezet. Via ondersteuning-software update -bijwerken geprobeerd... Bekijk bericht
Goedemiddag,
Ik heb een Samsung Ue40h7000sl , en ik merk dat me beeld kwaliteit enorm achteruit gaat. Ik krijg vlekken in het scherm ik... Bekijk bericht
ApparaatdetailsProduct: Samsung UE55NU8000 2018Aankoopdatum: 22 februari 2019Softwareversie: 1202
Wat is het probleem?De televisie start telkens... Bekijk bericht
Al jaren werkt bij ons het Surround geluid af en aan. Er zijn periodes waarin we nooit wat hoeven in te stellen, en periodes dat hij alleen maar... Bekijk bericht
Ik wil het beeld aanpassen bij de app Netflix in het SmartHub menu..bvb de onder-boven positie vergroten, maar dat lukt niet. Ik krijg een melding... Bekijk bericht
Op vrijdag 15 maart is ons een tv-toestel geleverd via Samsung Premium Service. Bij het eerste gebruik die avond bleken er 2 verticale strepen in... Bekijk bericht