Ik heb enkele problemen met mijn TV. Dit is inmiddels de 2e TV sinds november 2018 van de Samsung QE55Q9F (2018) waarbij de 1e TV problemen had... Bekijk bericht
Hoi.
Ik heb 2 UHD TV 7 SERIES Aangekocht.
Deze hangen boven elkaar.
De bedoeling is om de bovenste te gebruiken om te gamen.
Nu als we op... Bekijk bericht
HI ,
I need help here with my new TV model code: UE55NU7100. The wifi connectivity is working for some time and then goes off. At the same... Bekijk bericht
Kan iemand mij het verschil vertellen tussen de NU7120 televisie en de NU7190? Ik heb de specificaties al een paar keer vergeleken en zie eigenlijk... Bekijk bericht
Ik heb een prachtige qled 6f (2018) gekocht. Mede voor de ambient mode. Maar nu wil ik via smartthings app (iphone) eigen foto’s uploaden, maar de... Bekijk bericht
Ik heb een probleem met mijn afstandsbediening. Ik heb (denk ik) een design afstandsbediening voor de Serif TV. Op deze afstandsbediening zit ook... Bekijk bericht
Hallo,
Mijn tv gaat sinds deze week erg moeilijk aan. Ik zet hem aan, krijg dan donkergrijs gestreept beeld, tv gaat weer uit en herstart... Bekijk bericht
Ik heb een 55Q85R toestel met Connect box. De Soundbar is via HDMI Arc aangesloten.
Nu gaat de Sounbar wel aan maar na lange tijd standby niet... Bekijk bericht
Hoi,
Heb een Samsung UE55KU6400 van 2.5 jaar oud en zodra ik de tv uit/standby zet blijft het backlight branden, verder geen beeld o.i.d.... Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Ik heb tweedehands een tv gekocht (de QE55Q8FNAL).
Maar toen ik thuis aankwam zag ik (alleen als er een lichtbron op schijnt en... Bekijk bericht
Ik heb een scart verloop kabel. Echter ik wil mijn TV aan de muur ophangen met de leidingen in de muur. Ik kan alles wegwerken behalve de scart... Bekijk bericht
Ik heb een UE37B6000 led TV Ik wil deze aan muur ophangen en de snoeren in de wand wegwerken. Echter, het snoer is te kort en er zit een voor mij... Bekijk bericht
ik heb 1231 als software versie. Updaten werkt niet. Zie dat er een 1231.1 zou moeten zijn.
Alle apps werken muv npostart. Daarmee alleen... Bekijk bericht
Ik wil graag een powerpoint (zonder video en geluid) afspelen op mijn tv UE43NU7120.Dit heb ik gedaan door de powerpoint op te slaan op een USB als... Bekijk bericht
Ik heb sinds 4 dagen de Samsung QE65Q7FNA, een hele mooie tv, maar ik heb problemen met de anynet+ aansluiting.
ik heb de heos homecinema... Bekijk bericht
Goedemorgen,
Op 18-03-2019 is deze TV geleverd door AO. Inmiddels is de TV 2x spontaan aan gegaan.
Eén keer overdag en afgelopen nacht. Wat... Bekijk bericht
Nieuwe afstandbediening net opgehaald. Geprobeert te koppelen met tv. Geeft aan geen apparaat gevonden.
Samsung UHD-LCD TV SERIE 0DEX3HNJ900605W
... Bekijk bericht
Source bij opstarten Samsung QE55Q9FN
Ik heb heb settopbox aangesloten op mijn Samsung QE55Q9FN. Bij het aanzetten van de tv gaat het toestel... Bekijk bericht
Ik ben heel tevreden over mijn Smart tv UE 55 KS 8000. Helaas kan in sinds enige tijd niet meer gepland opnemen. Direct opnemen lukt wel. Is hier... Bekijk bericht