op 18-06-2023 09:55 PM
Goedenavond, sinds vandaag gaat de TV (The Frame model 2020) niet meer aan. Sinds een paar maanden geleden had ik al problemen met het geluid die wegviel, de moederbord en printplaat in de TV en de one Connect zijn ong drie maanden gelden vervangen. En het issue is nog steeds niet opgelost. Samsung is bezig om te kijken naar andere oorzaken. Alles staat volgens de Samsung medewerker geregistreerd en kunnen jullie dat nalezen. Ik moet bellen voor een afspraak maar ik kom er niet doorheen (een paar keer geprobeerd). En nu krijg ik de TV niet meer aan. Ik heb contact via Samsung WhatsApp voor het geluid. Maar dat duurt ook erg lang voor er weer contact is. Ik zou nu toch graag willen weten of er iets gedaan kan worden zo niet wat dan de opties zijn. Ik kan dus geen TV meer kijken. Tv is 2,5 jaar oud. Maar de problemen begonnen al vorig jaar November. Sinds die tijd ben ik dus al bezig met Samsung. Zaken die ik al gedaan heb: stekker eruit (en van de TV -kabel- en van de one Connect box. Ook extra de stroomkabel 1 minuutje eruit gehaald, aan en uit knop paar seconden ingedrukt gehouden. Geen enkel handeling gaf dus een oplossing. Kunnen jullie de historie nakijken/lezen en mij hierin helpen? Alvast bedankt. Groet, Dennis
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 19-06-2023 10:07 AM
Hoi Dennis, @MrChivas ,
Ik heb geen zicht op het WhatsApp team. Zal waarschijnlijk druk zijn.
Om alles centraal te houden, is het beter om de communicatie via 1 kanaal te laten lopen.
Mocht het echt te lang gaan duren, dan graag weer even melden.
op 19-06-2023 08:11 AM
Goedemorgen @MrChivas ,
Wat een verhaal! Wat is de volledige Model Code van de tv?
Graag incl. de letters XXN. Waar is deze tv aangeschaft?
op 19-06-2023 09:52 AM
Dag Dick,
Modelnummer van the Frame is:
QE65LS03TASXXN
De TV is gekocht bij de Samsung Shop (online).
Ik heb de TV wel weer aan gekregen via het knopje onderaan de TV (meerder keren gedaan). Alleen heb ik nu eerst de aansluitingen van de stroom (wel al eerder gedaan) en de TV one invisible cable aan de One Connect box ontkoppeld . Vervolgens een minuut gewacht. Alles weer aangesloten, via de AB opnieuw geprobeerd dat werkte nog steeds niet en daarna met de knop onderaan de TV en The Frame ging weer aan. 10 minuutjes gewacht en de TV met de AB uit en weer aan gezet en dat ging wel weer goed, maar het geluid viel wel weer weg. Ben bang dat het een dezer dagen opnieuw gaat gebeuren.
Weet jij toevallig ook of de WhatsApp team online is? Gisteren een berichtje gestuurd (meestal duurt het wel een paar dagen voordat ik antwoordt krijg) alleen lijkt het dit keer erop dat de berichtjes niet aankomen.
Alvast bedankt.
Groet,
Dennis
op 19-06-2023 10:07 AM
Hoi Dennis, @MrChivas ,
Ik heb geen zicht op het WhatsApp team. Zal waarschijnlijk druk zijn.
Om alles centraal te houden, is het beter om de communicatie via 1 kanaal te laten lopen.
Mocht het echt te lang gaan duren, dan graag weer even melden.
op 19-06-2023 10:58 AM
Dan heb ik het liefst om via dit kanaal verder te gaan of stel je toch voor om via WhatsApp verder te gaan? Groet, Dennis
op 19-06-2023 11:03 AM