Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met Sonos Beam en UE55KS7000

(Onderwerp aangemaakt op: 14-05-2019 02:54 PM)
335 Weergaven
rb28
First Poster
Opties

Na telefonisch contact met Samsung voel ik mij genoodzaakt hier een bericht te plaatsen in de hoop hier verder geholpen te worden. Ik heb sinds januari 2017 een UE55KS7000. Sindskort heb ik een Sonos Beam gekocht en deze aangesloten op HDM 4 (ARC).

De TV ziet de Beam alleen er komt geen geluid uit. Ik heb de Beam op een ouder model van Samsung TV geprobeerd en binnen 10 seconden kwam er gelijk geluid uit, zonder iets ingesteld te hebben. 

Ik heb zelf nog een reset van de tv gedaan, hielp niet. Contact opgenomen met Samsung en vriendelijk te woord gestaan. Hij heeft op afstand een harde reset gedaan, die alleen zij kunnen doen. Na het opstarten van de TV, kwam er ook geluid uit de beam! Ik heb de TV weer uit gezet en even later aan en...geen geluid. Terug bij af. Opnieuw gebeld en deze medewerker wist er geen raad mee. Hij adviseerde een HD HDMI kabel, die heb ik liggen en geprobeerd, hielp niet. Aangezien de TV nu 2 jaar en 4 maanden is, valt hij buiten de garantie en was de conclusie een modelconflict (??!). Enige optie is een monteur langs sturen en de rekening is voor mij.

Ik houd hier een naar gevoel aan over. 

0 Likes
1 Antwoord
Nick
MegaStar
Opties

Begrijpelijk. Je zou het nog via optisch kunnen proberen, of ondersteunt de Beam dit niet?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes