Schließen

Wonach suchst du?

abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du: 
Springe zur Lösung GELÖST

Originalthema:

Problemen met instellen afstandsbediening (Smart Remote)

(Thema erstellt am: 01-11-2023 08:14 PM)
1095 Anzeigen
Dennis2602
Journeyman
Optionen

Goedenavond,

Ik heb een probleem met het instellen van een universele afstandsbediening, van Caiway op mijn Samsung Qled tv.

Tv: QE65Q95TAL

Ik heb mijn PS4 en samsung soundbar gekoppeld staan sinds aanschaf tv via mijn One Remote. Nu heb ik sinds kort tv & internet bam Caiway en bij het instellen van de universele afstandsbediening gaat het mis.

Bij het punt: Kanaal omhoog of omlaag, gooit hij mij uit het menu (lijkt of dat de app crashed) en kom ik niet verder.

Ik de TV van het stroom gehaald, ook heb ik hem terug gezet naar fabrieksinstellingen, maar niks lijkt te werken. Het proces wordt constant vroegtijdig afgebroken. Wat nu te doen?

Hoop dat iemand helpen kan. Met vriendelijke groet, Dennis.

25 Antworten
BardyR
Explorer
Optionen

Modelcode: QE43LS03TASXXN.

hulp op afstand heeft meegekeken en op afstand door het menu gelopen. op het moment dat ik zelf op de afstandsbediening op ok moest klikken  (bij omhoog/omlaag) werd het menu afgesloten. De persoon aan de andere kant van de lijn besloot toen een fabrieks reset te doen.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Optionen

Hoi @BardyR ,

Thanks! In de link die ik stuurde, schreef ilankroon dat er een monteur langs zou komen.
Hij heeft verder geen terugkoppeling gegeven. Misschien kun je bij hem informeren hoe dat is afgelopen.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Allinmachu
Journeyman
Optionen

Hier precies hetzelfde probleem het probleem lijkt mij software matig omdat het gebeurt als ik op een fisieke knop van mijn afstandsbediening maar ook als ik de softwarematige knop van kanaal omhoog gebruik ik vraag me af of het zou kunnen worden opgelost door een firmware downgrade.

Wilco Cornelisse 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Optionen

Hi @Allinmachu, goedemorgen. 

Het is niet mogelijk om een vorige software versie te installeren. Wel kan je de afstandsbediening resetten door de Play/Pauze-knop tegelijk met de Return-knop in te drukken. Heb je de TV zelf ook al eens helemaal teruggezet naar de fabrieksinstellingen? 

Maakt dit ook geen verschil dan zal een service verzoek de volgende stap worden.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Lösung
Allinmachu
Journeyman
Optionen

Afstandsbediening al een keer gereset en de tv zelf ook ik zal een service verzoek doen maar als ik de berichten hier lees verwacht ik hier niet te veel van.

0 Likes
Sander515
First Poster
Optionen

Heeft iemand inmiddels al eens een oplossing voor dit probleem? Ik heb onlangs tv en internet gekregen via caiway en ik heb twee samsung tv s en bij de ene is het gelukt om te bedienen met de samsung afstandsbediening maar de andere tv heeft het zelfde probleem als iedereen hier beschrijft…

0 Likes