Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met HDMI aansluitingen

(Onderwerp aangemaakt op: 11-09-2017 12:07 PM)
77212 Weergaven
ettelrA
Journeyman
Opties

Aan mijn Samsung tv heb ik meerdere apparaten hangen. 
Sinds kort zie ik, zodra ik mijn playstation aansluit (hdmi), geen beeld, maar hoor ik wel heel zacht geluid. 

De chromecast (hdmi) heeft hetzelfde probleem.

Als ik echter mijn laptop aan de tv hang met een hdmi kabel, doet die het wel prima, zowel beeld als geluid.

Playstation doet het ook gewoon op andere tv, dus daar ligt het niet aan.

Ik heb meerdere kabels geprobeerd, en ze doen het allemaal niet. Op een andere tv is er geen problemen. 

Weet iemand wat ik kan doen of waar dit aan zou liggen? Ik vind het zo vreemd dat mijn laptop het wel doet en de rest niet...

Spring naar oplossing
88 Antwoorden
bengo
First Poster
Opties

beste , 

ik heb mij een Samsung UE55MU7000 aangekocht , alles blijkt te werken , maar als ik mijn pc aansluit via hdmi heeft deze geen signaal en ik kan ook nergens in de lijst pc aanklikken , mijn pc werkt op alle andere toestellen in huis dus daar kan het probleem niet liggen .

ik hoop dat jullie dit probleem kunnen oplossen ik heb namelijk de tv pas aangekocht in july 2018 .

met vriendelijke groet , 

Van den Berghen Stijn

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag Stijn, heb je toevallig ook al naar de verbindingshandleiding gekeken in het bron-menu? Voor de zekerheid plaats ik er een knipsel uit de handleiding bij.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
bengo
First Poster
Opties

Ja ik heb alles gedaan zoals het er staat , er komt bij onbekend apparaat , maar begrijp het niet want mijn beeld van mijn pc is er eens voor een paar seconden opgekomen maar dit heb ik maar een keer gehad , en handmatig instaleren gaat niet wnt een pc kan je nergens tussen vinden , ben altijs heel content geweest van al mijn samsung tv’s maar deze doet toch erg moeilijk , is er nergens waar je dat kan uitschakelen dat hij elk apparaat goedkeurd ipv onbekend te laten ... groetjes stijn

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Een PC zou ook simpel aan te sluiten moeten zijn, zolang de output qua resolutie overeenkomt met die van de TV moet het geen probleem zijn. Heb je het toevallig al eens getest met een andere HDMI kabel? 

0 Likes
bengo
First Poster
Opties

Ik heb alles al uitgeprobeert , en resolutie van mijn pc staat gewoon op 1080p dus daar kan het ook niet aan liggen , heb nog een samsung ue55s9000 en daar lukt alles op , dus begrijp niet wat het is , laptop werkt ook prima op de tv , mijn pc heeft wel een aansluiting met een koppeling van dvi-hdmi mss dat de koppeling voor storing zorgt , maar op andere tv’s werkt het wel dusja ....

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Als je pagina 26 van de handleiding bekijkt: http://bit.ly/2DssLy2 zou DVI-HDMI geen probleem moeten zijn. Heel apart dit, ook de notitie onderaan die pagina die verwijst naar het hernoemen van het bron-pictogram biedt geen oplossing?

0 Likes
Esther53
First Poster
Opties

Ook ik heb sinds zaterdag (01-12-2018) hetzelfde probleem. Vrijdag niets aan de hand, zaterdag werken de beide HDMI poorten niet meer. Geluid heb ik wel. Uitzetten, aanzetten helpt niet. Met Scart kabel werkt het wel. Ziggo gebeld en geweest. Ander HDMI kabel, andere box. Niets helpt. TV vanochtend gereset, terug naar fabrieksinstellingen. Helpt ook niet. De TV is uit 2014 en type UE40H5000. Is het mogelijk om de poorten te resetten?

HELP!!

0 Likes
JohnAng
Voyager
Opties

Hi Esther53, heb je al een ander apparaat geprobeerd op die hdmi's ? en hoe ging dat ?

als dat ook niet werkt, dan lijkt het erop dat er wat met die hdmi's is en kan je het beste even hulp op afstand bij samsing activeren. die kunnen zo zien of de hdmi's kapot zijn of niet.

succes !

Cornelis123
First Poster
Opties

Heb vanmiddag een tv 7000 serie gekocht.

maar als ik de itvbox van Telfort aansluit via HDMI 

krijg ik de HDMI poort in beeld , maar staat er sluit apparaat aan .

Maar geen beeld en geluid , alleen de HDMI poort blijft in beeld staan.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi Cornelis, dat is niet best .. Heb je misschien een andere HDMI-kabel om te testen en een andere tv om het kastje van Telfort te kruistesten?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes