Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem met helpcentrum samsung

(Onderwerp aangemaakt op: 03-03-2022 09:42 AM)
567 Weergaven
ca-stoof
Explorer
Opties

Begin december een tv aangeschaft, maar er zit onder in beeld een lichtvlek, hierover via whasapp hulp gezocht bij Samsung helpdesk en daar werd beslist omdat de tv nieuw was deze om te ruilen.  Krijg hiervan een bevestiging via de e-mail van.  Tot mijn verbazing kreeg ik van Dynalocig een bericht dat ze de tv komen ophalen, met hun gezegd   dat deze omgeruild zou worden, wisten ze daar niets van! Weer contact gezocht met samsung via whatsapp maar dagen lang geen bericht terug, daarom met ze gebeld, meerdere keren tig wachtenden voor me, en toen een keer 5 wachtenden voor mij waren maar blijven wachten. Na 20 minuten en 5 minuten te horen gekregen dat ik de eerst wachtende was, werd de lijn verbroken!    Later toch te pakken gekregen en hoorde een verhaal aan van komt goed even geduld nog, we hebben het druk.... geen voorraad en meer blabla. Via whatsapp weer contact gehad en kreeg te horen dat de tv op "shipping requested".  stond en dus onderweg was. Gisteren plots een email dat mijn order geannuleerd was, hier weer de helpdesk benaderd dat dit niet door mij gebeurd is. Kreeg het bericht dat de vraag intern is doorgegeven .  Als met al 3 maanden aan het wachten voor de juiste hulp.   De vraag nu >>> Wie weet raad ?   vast bedankt 

0 Likes
Spring naar oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat klinkt goed zeg en dat heb je goed geregeld 😇 Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
ca-stoof
Explorer
Opties

Martijn, ik heb je hulp nogmaals nodig.   Dynalogic komt as donderdag de tv en soundbar bezorgen, maar de dame die me belde (en zo ook gisteren) om de retourafspraak in te plannen (gelijk met aflevering) vertelde nu dat de ophaal afspraak vanmorgen om 8.30 uur is geannuleerd.

Kan jij een nieuwe retourafspraak maken ?  

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

We zijn hier druk mee bezig. We gaan voor de defecte TV een aparte ophaal afspraak maken hier krijg je nog bericht van. 

Groeten,

Martijn

ca-stoof
Explorer
Opties

hahaha, die ophaal afspraak was er al, maar vanmorgen geannuleerd.  

ca-stoof
Explorer
Opties

Martijn, ik heb nogmaals je hulp nodig, wel met regelmaat contact gehad met de helpdesk via WhatsApp, ze zijn welwillend maar ....... Hoe zat het ook alweer?                                                            * In december 2021 een tv gekocht, maar daar bleek een defect aan.                                                      * De helpdesk stelde voor de tv om te ruilen.                                                                                                 * Kreeg hiervoor een e-mail met omruiling voor                                                                                          * Dynalogic benaderde me om de tv op te halen (omruiling was niet bekend)                                      * Helpdesk benaderd en zou het regelen                                                                                                           * Na maanden afwachten, kreek ik van de helpdesk te horen, geen voorraad en later dat de order op shipping stond.                                                                                                                                      *Daarna kreeg ik een e-mail dat de order geannuleerd was (niet door mij)                                            * Vanaf hier kreeg ik hulp van je.                                                                                                                          * Uiteindelijk heb ik een nieuwe tv besteld en voor de oude een retour geregeld.                              * Deze tv is 10 maart bezorgd, en de oude is (in een aparte order op gehaald)                                       *Ik had hierbij ook een soundbar bijbesteld, maar deze bleek qua lengte niet bij de tv te passen en is 18 maart opgehaald, waar ik 19 maart een bericht kreeg dat het aankoopbedrag zou worden terug betaald.                                                                                                                                              *15 maart kreeg ik een bericht van Dynalogic dat er een tv zou worden bezorgd, maar ik had de tv dus al een week eerder ontvangen, ik denk dat de order die geannuleerd was, weer in leven werd gebracht.                                                                                                                                                            * Al met al ben ik nu bijna 4 VIER! maanden mee bezig, en wat er nu alleen nog moet gebeuren is de tv die retour gegaan is het bedrag moet worden uitbetaald. Hopelijk kun je ingrijpen voor een goed einde, en eigenlijk verwacht ik wel een mooie bos bloemen van Samsung voor alle ellende 😉

Ik stuur de ophaal en retour bon van de tv mee.                                                                                                                                                                                                                                                                                      groet Cok 

retourbon samsung tv.jpg

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen @ca-stoof,

Bedankt voor je bericht. Ik ga dit doorzetten naar de juiste afdeling om dit in orde te laten maken en zodra ik meer weet stuur ik je ook een berichtje.

Groeten,

Martijn

0 Likes
ca-stoof
Explorer
Opties

Martijn,   Alleen gisteren kreeg ik een mail dat de zending (welke zending)  geannuleerd was, in de middag weer een e-mail dat de zending onderweg was (welke zending) ben gisteren constant bezig geweest met martin van de helpdesk maar die komt er schijnbaar ook niet door.  PayPal erover ingelicht, Dit is niet leuk meer. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik wacht even rustig de terugkoppeling af van mijn collega van de webshop, zodra ik meer informatie heb stuur ik je ook een berichtje.

Groeten,

Martijn

0 Likes
ca stoof
Apprentice
Opties

De communicatie manager communiceer niet (meer) ?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wat is je vraag?