op 03-03-2022 09:42 AM
Begin december een tv aangeschaft, maar er zit onder in beeld een lichtvlek, hierover via whasapp hulp gezocht bij Samsung helpdesk en daar werd beslist omdat de tv nieuw was deze om te ruilen. Krijg hiervan een bevestiging via de e-mail van. Tot mijn verbazing kreeg ik van Dynalocig een bericht dat ze de tv komen ophalen, met hun gezegd dat deze omgeruild zou worden, wisten ze daar niets van! Weer contact gezocht met samsung via whatsapp maar dagen lang geen bericht terug, daarom met ze gebeld, meerdere keren tig wachtenden voor me, en toen een keer 5 wachtenden voor mij waren maar blijven wachten. Na 20 minuten en 5 minuten te horen gekregen dat ik de eerst wachtende was, werd de lijn verbroken! Later toch te pakken gekregen en hoorde een verhaal aan van komt goed even geduld nog, we hebben het druk.... geen voorraad en meer blabla. Via whatsapp weer contact gehad en kreeg te horen dat de tv op "shipping requested". stond en dus onderweg was. Gisteren plots een email dat mijn order geannuleerd was, hier weer de helpdesk benaderd dat dit niet door mij gebeurd is. Kreeg het bericht dat de vraag intern is doorgegeven . Als met al 3 maanden aan het wachten voor de juiste hulp. De vraag nu >>> Wie weet raad ? vast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 03-03-2022 09:54 AM
op 03-03-2022 09:58 AM
dag Dick, factuurnummer : NL211206-47924669, en NL211223-52359007 wat op shipping requested" staat en nu dus geannuleerd zou zijn.
Groet cok
op 03-03-2022 10:01 AM
op 03-03-2022 10:03 AM
Bedankt !!!!! Top
op 04-03-2022 08:30 AM
Hi @ca-stoof , goedemorgen.
Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Het is natuurlijk niet fijn wanneer de levering van je nieuwe TV zo lang op zich laat wachten.
Als ik je gegevens erbij pak zie ik inderdaad staan dat de vervangende levering is geannuleerd. Ik ga mijn collega's van de webshop vragen of dit terug te draaien is. Mocht dit niet mogelijk zijn dan zal ik hen ook vragen de terugbetaling zo snel mogelijk te laten uitvoeren zodat je TV opnieuw kan bestellen. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je een berichtje.
Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging!
Groeten,
Martijn
op 04-03-2022 08:36 AM
Martijn, dank je voor je bericht. Hopelijk gaat het nu goed komen, ben dus al maanden van het bekende kastje naar de muur gestuurd, Ik hou hoop. Alvast bedankt!
op 04-03-2022 03:12 PM
Martijn: ik kreeg net een email van Dynalogic om een retourafspraak te maken, dus er volgt geen omruiling zoals eerder gepland was?
groet Cok
op 08-03-2022 11:27 AM
Goedemorgen, Cok.
Als ik je gegevens erbij pak zie ik wel een nieuwe order staan, heb jij deze zelf geplaatst? Ik heb mijn collega's van de webshop gevraagd of zij met mij mee kunnen kijken, klopt het dat de TV die niet goed is bij jou thuis staat?
Groeten,
Martijn
op 08-03-2022 11:32 AM
Martijn, Ik heb gisteren zelf opnieuw de tv (met soundbar) besteld. Dynalogic belde me gisteren nog voor retour afspraak van de "| kapotte" tv, met hun afgesproken dat ze deze terug nemen als de "nieuwe" geleverd gaat worden. Hopelijk ontvang ik de tv snel.
Bedankt voor je inzet