Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Pre-order niet geleverd wel betaald (65" The Frame 65LS03B (2022))

(Onderwerp aangemaakt op: 04-04-2022 01:57 PM)
291 Weergaven
Members_JjN08qN
Apprentice
Opties

Op 30 maart 2022 zou mijn pre-order geleverd worden vanuit Samsung met bezorgen en installatie + ophangen. Dit zou gebeuren op afspraak. Wij hebben gebruik gemaakt van de Pre-order The Frame 65 inch met 10% korting en met een Dolby Atmos Soundbar & een verwisselbare lijst (t.w.v. €129).

Op 30 maart 2022 is er niets geleverd terwijl de TV nu wel gewoon te koop is bij Coolblue Samsung The Frame 65LS03B (2022) - Coolblue - Voor 23.59u, morgen in huis.  Heb gevraagd wanneer er wel geleverd kan worden, maar bij de customer service kom ik niet verder. Ik kan geen leidinggevende spreken, kan geen klacht indienen. Na inmiddels 5x bellen is er een ticket aangemaakt voor de backoffice. Ik kon niet doorverbonden worden. 

Het verbaast mij dat we niet acties worden geïnformeerd over de voortgang. Verder is de bestelling volledig uit mijn samsungaccount verwijderd. De telefoniste gaf de eerste keer nog het oude adres aan terwijl de levering echt uitgaat van het nieuwe adres. Hoe nu verder met mijn bestelling? Tot nu blijkt niets te werken bellen niet, appen niet, social media niet. Maar geld is wel al geïncasseerd. Heb al jaren Samsung, maar customer care is heel ver te zoeken. Ben benieuwd of meerdere personen hier last van hebben. 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Members_JjN08qN, goedemiddag. 

Als ik je gegevens er bij zoek, zie ik staan dat er voor aanstaande maandag een levering staat gepland, heb je hier ook bericht van gehad? Zodra de levering voltooid is zal de factuur ook volgen.

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Members_JjN08qN ,

Zou je je ordernummer willen posten?
Dan kan het uitgezocht worden. Alvast bedankt!

signatureee
Groet, Dick

Maarten-Hoi
Pioneer
Opties
Zeker, je krijgt geen updates je moet maar wachten en zien wanneer iets komt of je je geld retour krijgt. Ben zeer teleurgesteld.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Members_JjN08qN ,

Gaat het nog lukken om ordernummer door te geven? 🤷‍♂️
Gisteren al om gevraagd. Anders duurt het nog langer..

signatureee
Groet, Dick

MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Members_JjN08qN , goedenavond.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Dit si natuurlijk niet de bedoeling en kan me dan ook goed voorstellen dat je hiervan baalt. 

Wat is je ordernummer? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging!

Groeten,

Martijn

Members_JjN08qN
Apprentice
Opties

Ordernummer: NL220317-86247401

0 Likes
Members_JjN08qN
Apprentice
Opties

Ordernummer: NL220317-86247401

0 Likes
Members_JjN08qN
Apprentice
Opties

Na het aanmaken van het ticket is er ook niets meer gebeurd. Ook via facebook worden berichten weggehaald. Zou ik strijd zijn met de richtlijnen. Ik vraag alleen maar wanneer ik antwoord krijg en dit aangegeven als SPAM. Daarnaast krijgen wij continue mails dat we nog de gegevens moeten aanleveren voor de actie. En dat weten we, maar we hebben na betaling nog geen factuur en product gekregen kan het promotie document dan ook niet invullen. Ben al heel lang klant van Samsung en overweeg nu om de koop te ontbinden en mijn geld terug te eisen.  Wil nu snel duidelijkheid

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Members_JjN08qN, goedemiddag. 

Als ik je gegevens er bij zoek, zie ik staan dat er voor aanstaande maandag een levering staat gepland, heb je hier ook bericht van gehad? Zodra de levering voltooid is zal de factuur ook volgen.

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn