Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Plaatsing One Connect Box

(Onderwerp aangemaakt op: 08-09-2021 10:40 PM)
6870 Weergaven
Nelleke
Explorer
Opties

Rare vraag misschien, maar kan ik de One Connect Box op zijn voorzijde overeind in een ladekast zetten? Dus met de aansluitingen omhoog. En dan de lade dicht zodat hij uit het zicht is. Kan dat? De AB van de TV werkt via de TV en het KPN kastje, dus in mijn beleving hoeft die geen IR contact met de box te maken. Maar mag hij op zijn voorzijde overeind staan?

0 Likes
Spring naar oplossing
16 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Je bent er vrij in om de box in de la te plaatsen en deze te sluiten.  Je hebt ons advies al gehad dus het is aan jou nu om een verstandige keuze te maken🙂

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Gooffy44
Pioneer
Opties

De ervaring die ik heb met mijn qe55q85r is dat de ocb in een kast geplaatst is met de aansluitingen naar de voorzijde, daarvoor heb ik een dvd speler en een Humax decoder gestapeld staan, de ocb word hier geheel niet warm, de Humax daar in tegen wel maar de kast is aan de voorzijde open en aan de achterzijde voorzien van ventilatoren die voor een luchtroom naar de voorkant van de kast zorgen, puur uit voorzorg.

Het ir signaal loopt via de tv, ik maak gebruik van een Logitech Harmony remote, de One Remote van samsung werkt via bluetooth dus dat mag geen plobleem wezen.

Dus mocht je hem in een dichte kast plaatsen zorg dan voor mechanische ventilatie, te veel warmte is op termijn niet goed voor je elektronica .

Oplossing
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @Nelleke,

Ons forum is er voor de Samsung gebruikers om elkaar te helpen, maar daarnaast ben je ook van harte welkom bij onze klantenservice via de verschillende kanalen: https://bit.ly/2XfI7VP

Zo te zien heb je al genoeg advies gehad en daarmee antwoord op jouw vragen. Vanuit mij ook de bevestiging dat het wel mogelijk is om de ocb in een afgesloten lade te plaatsen, maar dat wij dat op lange termijn niet aanraden vanwege de hitte.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust 🙂

rsz-846676\
gerarddo
First Poster
Opties

Excuus als dit al is gevraagd en beantwoord. Maar kan ik de one connect box (bij The Frame 32LS03B -2022) ook in de kamer zetten achter de muur waar ik de Frame ophang? kan ik dan de tv nog wel bedienen, beter gezegd, de OCB nog aansturen? als de OCB in het zicht moet staan dan gaat dat niet, maar  dan heb je een mooi 'schilderij' als the Frame aan de wand en moet je in dezelfde ruimte de OCB plaatsen, dat is zonde. 

0 Likes
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @gerarddo ,

Deze vraag is inderdaad al een keer eerder gesteld.
De afstandsbediening van de tv werkt met bluetooth.
Dat zou geen probleem moeten zijn.
Wat wordt er nog meer aangesloten op de OCB?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
gerarddo
First Poster
Opties

Hooguit een chromecast. Als dit al nodig is, neem aan dat de tv ook zelf de nodige apps heeft en op mijn wifi is aangesloten. Dank voor je anwoord!

0 Likes
Paydei
Apprentice
Opties

Mijn OCB van de 2022 Frame heeft een 9 maanden intensief in een kast staan werken voor ons gezin, op de manier zoals de vraagsteller voorstelde. Veel UHD video gekeken, via online Streamers.

De Frame is nu weg en door Samsung vervangen met iets anders (heel fijne support!!!!), wegens IPS glow issues dir steeds erger werden, maar die kwamen niet door de OCB.

In die kast stond ook een zware receiver/versterker. Dus was ook wel goed ventilerend. Maar zonder ventilatoren, alleen natuurlijke trek.

0 Likes