Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Pincode resetten QE65Q90ratxxh

(Onderwerp aangemaakt op: 21-04-2024 09:25 AM)
388 Weergaven
croky123
Apprentice
Opties
graag zou mijn tv terug naar fabrieks instellingen hebben omdat het geluid en de smart app niet goed functioneert.. maar nou staat er al een pincode in die ik niet kan resetten.. heb het geprobeerd met de volumeknop en return. 
 en de mute knop en return..

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
croky123
Apprentice
Opties
Hoi Dick, bedankt voor je info.. Heb contact met Samsung gehad we hebben alles geprobeerd, maar de tv wil niet de pincode resetten.. Helaas moeten we het hiermee doen. We zullen de volgende aankoop die we doen opletten op het modelnr. Is toch jammer dat smartings en de connectie met de sounbar niet meer naar behoren functioneert. En dat je het ook niet meer kan resetten. Ondanks dat allemaal blijft het een prima tv .. Fijne dag en nogmaals bedankt.

Groet,

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemorgen @croky123 ,

Dit is geen Benelux model, maar een gemodificeerde buitenlandse tv (Hongaars model).
De Benelux Model Codes eindigen altijd op XXN en niet op XXH.
Standaard is de pincode 0000. Omdat dit geen Benelux model is, zal het een andere code zijn. Lukt het hiermee:

https://www.samsung.com/ph/support/tv-audio-video/how-to-find-your-pin-code/#:~:text=What%20is%20the...

signatureee
Groet, Dick

croky123
Apprentice
Opties
Hoi Dick, nou daar zijn we lekker mee. We hebben de tv ooit bij Camera express gekocht 5 a 6 jaar geleden nooit opgelet...maar goed om te weten .... overal lees ik dat het standaard 0000.. ik weet ook niet of de kinderen ooit iets hebben ingevoerd.. is er een mogelijkheid om een harde reset te geven zonder pincode?
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @croky123 ,

De enige mogelijkheid is om er remote naar te laten kijken:

https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/

Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Eerst SMART TV’S selecteren en daarna naar beneden scrollen.
Houd er rekening mee dat het bij dit soort tv's soms niet mogelijk is.

Houd je ons op de hoogte?

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
croky123
Apprentice
Opties
Hoi Dick, bedankt voor je info.. Heb contact met Samsung gehad we hebben alles geprobeerd, maar de tv wil niet de pincode resetten.. Helaas moeten we het hiermee doen. We zullen de volgende aankoop die we doen opletten op het modelnr. Is toch jammer dat smartings en de connectie met de sounbar niet meer naar behoren functioneert. En dat je het ook niet meer kan resetten. Ondanks dat allemaal blijft het een prima tv .. Fijne dag en nogmaals bedankt.

Groet,
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Hey @croky123 ,

Bedankt voor je terugkoppeling! Jammer dat het niet is opgelost!

Jij ook een fijne dag toegewenst!

signatureee
Groet, Dick