Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

opname van harde schijf wissen (TV 5 serie)

(Onderwerp aangemaakt op: 04-01-2019 09:47 AM)
1714 Weergaven
JosA
Journeyman
Opties

Hallo,

de opname van tv programma naar harde schijf gaat goed, kan afspelen, pauze etc, m.a.w. het werkt goed.  Maar nu heb ik 2 proef uitzendingen opgenomen maar hoe te wissen van deze externe harde schijf? Gekeken met een aansluiting op de desktop, zie wel nummers staan in de content maar geen naam van bv opgenomen harde schijf. Hoe te handelen? Dank.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Je moet de schijf ook niet aansluiten op een laptop/pc. Je kunt ergens op de TV bij de lijst van je opnames de optie vinden om ze te wissen.

Pagina 85 van de handleiding:
http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201506/20150630121445635/DUT_HMFDVBEUJ-1.308.pdf
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @JosA,

Zelf weet ik niet in welk formaat die bestanden worden opgeslagen.

Je zou het kunnen proberen met de VLC player. Die speelt veel formaten af.

Of even googelen hoe je die bestanden kun afspelen..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
volgens mij gewoon in de lijst waar je de opnames ziet op de TV even kijken en ergens op Opties ofzo klikken en dan de opnames selecteren en verwijderen. Zo was het vroeger iig. Wat is het model nummer van jou tv?
JosA
Journeyman
Opties

Programma gedownload echter het funtioneert niet. Je kunt niet afspelen. Samsung heeft op eigen wijze bij het aansluiten van de harde schijf deze geformateerd/ingericht!! Zie op de harde schijf sec wat nummers van bestanden, helaas geen naam hetgeen is opgenomen. Verder alles ook, speelt goed af en zie op de tyv wel de naam van het programma maar de schijf raakt op enig moment vol.

betreft"samsung UE55J5500AW LED TV

0 Likes
JosA
Journeyman
Opties

SAMSUNG UE55J5500AW LED TV

0 Likes
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Je moet de schijf ook niet aansluiten op een laptop/pc. Je kunt ergens op de TV bij de lijst van je opnames de optie vinden om ze te wissen.

Pagina 85 van de handleiding:
http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201506/20150630121445635/DUT_HMFDVBEUJ-1.308.pdf
Nick
MegaStar
Opties
Hi JosA! Je kunt de opgenomen programma's inderdaad niet zo 1-2-3 verwijderen via een pc of laptop. Als je naar het scherm gaat waar je de opgenomen programma's ziet - op de tv - dan kun je hier het programma ook verwijderen.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
JosA
Journeyman
Opties

Dank, het is gelukt. Gaf wat onduidelijkheden, ik ging op het opgenomen programma staan om te verwijderen maar je moet naar de eerste map CONTENT. Hierin staan de afzonderlijke Dan kun opnamen, deze aanklikken/vinken en dan verwijderen. De  pagina 85 bewaar ik!!! Allen dank voor het meedenken en de snelle oplossing. HIer zit een tevreden jongen!!

Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Mooi dat het gelukt is!
0 Likes