Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Snel een opname verwijderen

(Onderwerp aangemaakt op: 11-05-2019 02:42 PM)
1020 Weergaven
mmhmjanssen
Pioneer
Opties

Een opname verwijderen gaat op mijn Smart TV (UE40H6240) erg moeizaam. Als je in de map zit en je staat op het bestand dat je wil verwijderen moet je eerst omhoog navigeren naar Opties. Hier moet je scrollen naar "verw". Dan enter. Vervolgens moet je weer terug navigeren naar het bestand dat je wil verwijderen. Enter om het bestand te selecteren. Dan weer naar boven om de optie "verw" te selecteren. Dan weer Enter. Dan de vraag of je dit bestand echt wil verwijderen, waarbij de keuze begint met "Nee". Dus weer een toets om naar Ja te gaan. Dan weer Enter en ja hoor de opname wordt gewist. Maar je bent nog niet klaar want nu moet je nog een keer OK zeggen op de melding dat de opname is gewist.

Fantastisch!

Kan dit niet wat sneller??? Met een afstandsbediening die zoveel knoppen heeft zou dit toch moeten kunnen...

Op mijn Cisco 8485 PVR hoef ik alleen de opname te selecteren en op de Rode (A) knop te drukken en te bevestigen dat ik deze opname wil wissen.

0 Likes
3 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @mmhmjanssen,

Ik kan eventueel een Remote Management afspraak voor je inplannen, dan kijkt een collega van mij op afstand mee, wellicht dat jullie samen een snellere weg vinden.

Als dit je wat lijkt, kun je mij een privébericht sturen met jouw contactgegevens en een datum en tijdvak dat schikt. 

We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6, het laatste tijdvak is van 6-9.

rsz-846676
0 Likes
mmhmjanssen
Pioneer
Opties

Het contact met Remote  Management heeft plaatsgevonden. De conculse was dat het in de huidige versie van de firmware niet mogelijk is om dit sneller te doen. Ik heb het voorgedragen als verbeterpunt.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Wellicht in de toekomst!

rsz-846676
0 Likes