Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung UE49MU7000 geen beed, geen geluid...niets

(Onderwerp aangemaakt op: 11-05-2019 02:44 PM)
443 Weergaven
Bernhard14
Apprentice
Opties

Hoi!

Sinds november 2018 hebben we een Samsung UE49MU7000. Hij hangt aan de muur en heeft het tot nu toe prima gedaan. Plotseling is daar vanochtend een einde aangekomen. Hij doet niets meer.

-Het rode lampje onderaan gaat even aan, uit maar er komt geen scherm (ook geen menu). Als ik de afstandbediening gebruik ook niet, het rode lampje brand even continue, daarna uit

-Als ik bijvoorbeeld de DVD speler aanzet zie je hem ' schakelen' maar er komt geen geluid, ook geen geluid als ik op knoppen van de afstandsbediening druk

-Stroom eraf gehaald, kabels gecontroleerd en al los proberen te starten zonder DVD-speler/Ziggo box maar het beeld blijft zwart

Wat kan ik doen? Ik denk dat het een reparatie gaat worden...

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Bernhard14
Apprentice
Opties

Inmiddels is de reparatie dienst geweerst, het complee scherm is vervangen en was dus kapot

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @Bernhard14,

Dat is balen zo in het weekend!

Heb je de TV aangesloten via een verlengsnoer? Zo ja, kun je hem dan eens direct op het stopcontact aansluiten?

Onder het Samsung logo zou ook een fysieke knop moeten zitten, reageert de TV hier wel op?

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
Bernhard14
Apprentice
Opties

Inmiddels is de reparatie dienst geweerst, het complee scherm is vervangen en was dus kapot

BruceH
Community Manager
Opties

Duidelijk! Werkt 'ie weer helemaal naar behoren?

rsz-846676
0 Likes
Bernhard14
Apprentice
Opties

Nu weer wel,  bizar dat het scherm zo snel kapot is gegaan maar blij dat het weer werkt! 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Inderdaad! Nog veel plezier ermee en een fijne avond. 

rsz-846676
0 Likes