op 28-10-2019 09:21 AM
Goedendag,
ik zou graag 1 afstandsbediening willen gebruiken voor de Ziggo mediabox XL en mijn Samsung tv UE55NU8000. Ik wil hiervoor gebruikmaken van de Samsung afstandsbediening i.p.v. de ziggo afstandsbediening. Via de website van ziggo lees ik alleen hoe ik de Ziggo afstandsbediening kan koppelen zodat het ook werkt met mijn Samsung TV, maar ik wil dat juist andersom.
Graag hulp. Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 29-10-2019 03:15 PM
Hi @wingetje1,
Je kunt dit instellen door bij Bron te kiezen voor Instellen universele afstandsbediening, hier kun je de stappen die worden getoond doorlopen.
Laat je weten of het is gelukt?
op 29-10-2019 03:15 PM
Hi @wingetje1,
Je kunt dit instellen door bij Bron te kiezen voor Instellen universele afstandsbediening, hier kun je de stappen die worden getoond doorlopen.
Laat je weten of het is gelukt?
op 20-11-2020 08:16 PM
Hallo,
Ik probeer het zelfde te bereiken voor een frame 32 (2020) met de daartoebehorende afstandbediening maar ik kan geen "bron" of "Instellen universele afstandsbediening" vinden, zowel op de tv als op de box niet.
Is het mogelijk met deze afstandbediening en zo ja kan je me dan helpen?
op 20-11-2020 08:31 PM
Goedenavond @TinQ0 ,
Dit is bij sommige 32 inch versies van de The Frame 2020 inderdaad niet mogelijk.
Waarom dat is, zou Martijn, @MartijnK uitzoeken. Ik weet niet of hij al iets gevonden heeft.
Doordat ik zijn naam heb getagd, komt dit zeker onder zijn aandacht..