Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

one connect box kabel

(Onderwerp aangemaakt op: 04-02-2018 09:50 AM)
20453 Weergaven
Maarten48
First Poster
Opties

Ik wil de kabel van de one connect box in een kabelgoot in de muur wegwerken.

Kan iemand mij vertellen of de kabel los kan van de aansluitstekker.

Zoniet weet iemand dan de afmetingen van de plug aan de kabel van de one connect box

0 Likes
40 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi Maarten48, deze kan eraf. Als ie gegoten is op de coax kun je m er gewoon  afknippen en er een andere opzetten. Dit zijn gewoon standaard maten..

image2.jpegimage1.jpeg

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Hilluk
Journeyman
Opties

Hallo Maarten,

Het snoer is via stekkers verbonden metde one connect box en de tv. De stekker is ca 3 cm breed en 1,5 cm hoog.

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties
Hoi @Maarten48,

Is het nog gelukt om de kabel in een kabelgoot weg te werken?

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
MichelHoofddorp
First Poster
Opties

Nee die kan niet los. Ik heb hetzelfde probleem. De one connect stekker is veel te groot om door de kabelgoot in de muur te halen. Dus blijft de lelijke kabel in beeld...........

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Afhankelijk van het model (welk model TV heb je eigenlijk?) kan het inderdaad een flinke stekker zijn. Ik durf hierin ook niet te adviseren om het snoer te scheiden van de stekker. 

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
MichelHoofddorp
First Poster
Opties

UE65MU7000 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Aha, ik verwachtte eigenlijk een ouder model, de stekkers waren voorheen nog groter :face-with-stuck-out-tongue-and-winking-eye: je bedoelt toch de platte, lichtgrijze stekker waar de superdunne One Connect kabel aan vastzit? Dat die niet door je goot past..

0 Likes
MichelHoofddorp
First Poster
Opties

Hij is wel lichtgrijs en plat, maar de kabel is behoorlijk dik (ca 7mm). De stekker is bijna 3,5 cm breed. 

@JoeriS
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Ik krijg ze helaas niet kleiner Michel, zoals ik eerder aangaf lijkt het me geen strak idee om deze stekkers los te halen van hun snoer. Deze kabels zijn erop ontworpen om zoveel mogelijk data door te sturen om de TV zo te ontlasten van een hoop aansluitingen, als je dit onderbreekt is de kans groot dat een hoop straks niet meer werkt.