Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

one connect box kabel

(Onderwerp aangemaakt op: 04-02-2018 09:50 AM)
18489 Weergaven
Maarten48
First Poster
Opties

Ik wil de kabel van de one connect box in een kabelgoot in de muur wegwerken.

Kan iemand mij vertellen of de kabel los kan van de aansluitstekker.

Zoniet weet iemand dan de afmetingen van de plug aan de kabel van de one connect box

0 Likes
40 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Dat is inderdaad, in dit geval, een keuze die ik niet kan beïnvloeden. Heel veel succes, Alvaro!


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
BeSt1950
Student
Opties

Om de "invisible cable" weg te werken heb ik een platte alluminium koker van 20x30mm besteld via Internet. Daarna met een betonfrees (gehuurd bij Boels) een sleuf van 31mm breed en 21mm diep in het beton gefreesd. Opnieuw behang er over en geschilderd. De smalle stekker gaat net de de koker die achter de plint uitkomt. Daarna achter de plint naar de kast waar de One Connect box staat.

1 (1).jpg

Debby1113
First Poster
Opties

Ik heb ook speciaal een buis in de muur laten frezen en de stukadoor erbij gehad, én de behanger en schilder om alles mooi te kunnen weg werken. Zelfs in de winkel nagevraagd ... vandaag werd de frame bezorgt en aan de muur gemaakt en blijkt wel de kabel maar niet de stekker door de muur te passen 😢

Is de stekker ook los te koop en kan die er door een elektricien aan gemaakt worden? 

0 Likes
BeSt1950
Student
Opties

Hi Debby, nee je kunt de stekker niet van de kabel losmaken. Ik heb daarom een rechthoekige buis waar de kleinste stekker door past in de muur gefreesd. De rechthoekige buis van 30 x 20mm heb ik bij aluminiumopmaat.nl gekocht.

Mvg

Ben Steggink

luke_frame
Apprentice
Opties

Hi Ben,

 

Dank voor de tip,

Welke uis heb je precies gebruikt?

ik zie opties voor 30x20x 1,5/2/3

 

Sta voor dezelfde uitdaging :smiling-face: 

 

gr Luke

 

 

Jelmer1
First Poster
Opties
Hoi Maarten, ik heb eigenlijk geen antwoord, maar dezelfde vraag. Heb jij inmiddels een oplossing gevonden??
0 Likes
luke_frame
Apprentice
Opties

Ik heb via dezelfde pagina een 30x20x1,5 buis besteld en vandaag laten infreezen.

De TV staat nog in de doos en gaat over een paar weken aan de muur. Nu hopen dat hij gaat passen, maar ik heb er goed vetrouwen in!

WhatsApp Image 2020-05-08 at 09.04.30.jpeg

BruceH
Community Manager
Opties

Gaaf om te zien! Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.

rsz-846676
SjorsK
Maestro
Opties
Ziet er tof uit! Geweldig die inventiviteit! :smiling-face:
luke_frame
Apprentice
Opties

Over 2 - 3 weken gaat de TV aan de muur; maar alles ziet er tot nu toe veelbelovend uit.
Zodra de TV hangt kan ik bevestigen dat het gestelde buisje geschikt is /FingersCrossed65cm 30x20mm rechthoekige buis65cm 30x20mm rechthoekige buis