Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

NPO start app werkt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 19-05-2021 09:50 AM)
11261 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Hey hallo,

Sinds gisteren heb ik ook problemen met de NPO app op de QLED 50Q64T serie van 2020. 

De aangegeven tips al doorgewerkt wat ik kon vinden in de overige topic
Met het zelfde probleem van smarthub verwijderen en herinstalleren, tv spanning loos, app verwijderen en installeren niks mag meer baten. Het blijft op het wel bekende NPO Start logo hangen en doet verder niks meer.

Wat kan ik nog doen om het weer werkend te krijgen? Alle WiFi verbinding zijn goed + tv updates en alle andere apps nergens
last van.

Beetje ten einde raad en heb net de tv een kleine twee weken nieuw gekocht en nu al noodgedwongen mijn Chrome cast er weer hangen.
42 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Hans8 ,

Het is niet mogelijk om de tv iets te downloaden vanaf een USB-stick.
Apps kunnen alleen gedownload worden in de Store. Apps worden ook automatisch bijgewerkt.
Je beschikt dus altijd over de laatste versie. Gewoon afwachten totdat de storing voorbij is.
Is er nog steeds en zal waarschijnlijk ook niet de laatste zijn. Niks anders dan storingen..

https://allestoringen.nl/storing/npo/

signatureee
Groet, Dick

mr-simon
First Poster
Opties

Hier ook hetzelfde met de Q950

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hier hetzelfde antwoord: https://allestoringen.nl/storing/npo/
Graag ook daar melden. De dienst was in het verleden beschikbaar onder de naam NPO.nl en Uitzending gemist.
Na het samengaan naar NPO Start alleen maar storingen..

signatureee
Groet, Dick

Hanne4
Apprentice
Opties

Hallo allemaal,

soort van troost te lezen dat ik niet de enige ben. Woensdagavond nog gebruik gemaakt (ik betaal overigens ook nog eens voor NPO Plus!!) en donderdagmiddag was t mis. 
Op ander toestel van LG werkt de app prima.

Hopelijk komt men snel met een oplossing update. Ik heb t ook gemeld bij Alle Storingen.

Had ook alle stappen doorgelopen, met nul resultaat.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Hanne4 ,

Het is hier al verschillende keren gemeld. Dit is geen probleem met de tv, maar met de app.
Samsung zelf maakt geen apps. Een LG tv draait onder een ander besturingssysteem.
De dienst was in het verleden beschikbaar onder de naam NPO.nl en Uitzending gemist.
Sinds dat die 2 zijn samengevoegd, zijn er alleen maar storingen. Misschien ook een keer bij NPO zelf melden..

signatureee
Groet, Dick

Hanne4
Apprentice
Opties

Uitgebreid contact gehad met Samsung. Het ligt waarschijnlijk  aan de serververbinding van NPO naar Samsung. De medewerker zou het doorgeven aan de betreffende productafdeling.

Ook heb ik een e-mail gestuurd naar NPO - die komt er maandag op terug.

Hanne4
Apprentice
Opties

Ik heb een Q 70T

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Beter voortaan het advies van @Dick opvolgen.. Hij heeft er wel verstand van😬

200.gif

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Het is ook niet gekoppeld aan specifieke modellen.  

Je roept zelf al in een vorige reactie dat je er geen verstand van hebt. Dick heeft er wel verstand van, hij roept niet zomaar dingen.. Het probleem komt vanuit NPO. 

NPO moet aan hun kant gaan zoeken naar het probleem en dat oplossen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@marnix3 ,

En het blijft ook een slechte app. Dat heeft de historie van Allestoringen.nl wel bewezen.
Zie ook: "Bekijk eerdere storingen"

Schermafbeelding 2021-05-22 om 14.53.39.png

signatureee
Groet, Dick