Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

NPO start app werkt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 19-05-2021 09:50 AM)
11238 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Hey hallo,

Sinds gisteren heb ik ook problemen met de NPO app op de QLED 50Q64T serie van 2020. 

De aangegeven tips al doorgewerkt wat ik kon vinden in de overige topic
Met het zelfde probleem van smarthub verwijderen en herinstalleren, tv spanning loos, app verwijderen en installeren niks mag meer baten. Het blijft op het wel bekende NPO Start logo hangen en doet verder niks meer.

Wat kan ik nog doen om het weer werkend te krijgen? Alle WiFi verbinding zijn goed + tv updates en alle andere apps nergens
last van.

Beetje ten einde raad en heb net de tv een kleine twee weken nieuw gekocht en nu al noodgedwongen mijn Chrome cast er weer hangen.
42 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
En als mensen voor NPO Plus betalen en problemen hebben dan is het misschien een idee om niet meer te gaan betalen.. abbonement opzeggen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dito..🙋‍♂️

signatureee
Groet, Dick

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goed plan want die nutteloze en respectloze opmerkingen helpen het topic niet.

Utrecht1
First Poster
Opties

dag allen ik heb ook sinds drie dagen problemen met de npo plus app op mijn 2020 serif tv. op de frame tv van samsung werkt het nog wel goed. NPO plus geeft een zwart scherm. App al verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Nog geen succes. Ik heb een mail aan NPO gestuurd. NPO plus werkt goed op ipad. Software op smart tv's is up to date zegt samsung tv. Heeft iemand nog enig idee?

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Utrecht1 ,

Eigenlijk heb ik helemaal geen zin meer om te reageren in dit topic.
We zijn inmiddels al op pagina 4 aangekomen. Er wordt door iemand gesuggereerd dat het aan bepaalde types Samsung tv's zou liggen.
Dit blijkt dus nu niet het geval, want een Serif is nog niet aan bod geweest.
Een ander komt met een verhaal dat het aan de serverbinding tussen NPO en Samsung zou liggen.
Lijkt mij onwaarschijnlijk, want dan zou iedereen met een Samsung toestel er last van moeten hebben.
Een iPad draait op andere software (iOS) dan de tv (Tizen) en daar staat dus een andere app op. Niet met elkaar te vergelijken.
De nieuwe The Frame 2020 draait op een ander platform, dus daar kan een andere app versie op staan.
Als je naar Allestoringen kijkt, dan zie je alleen maar ellende met deze app.
Maar ja, ik zal er wel geen verstand van hebben https://allestoringen.nl/storing/npo/
Er zal wel weer een reactie komen over een "kruistocht” en tendentieuze berichten..

signatureee
Groet, Dick

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Dick  Jij bent juist de enige die er wel verstand van heeft👍🏼 Als mensen niet naar je advies willen luisteren dan toch niet? Je hebt je best gedaan, meer kun je niet doen🤦‍

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

recycle bin.gif

🙋‍♂️👋

signatureee
Groet, Dick

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@marnix3  

https://nl.trustpilot.com/review/www.npostart.nl

Npo is duidelijk een waardeloze app dat is niet een mening dat is onderhand een feit. Ik zou het waarderen als je wat meer respect kunt tonen tegen de mensen die proberen te helpen.

Lekker makkelijk voor NPO om de vinger naar Samsung te wijzen... dat zegt genoeg over hun.

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties
LeenK
First Poster
Opties

Hallo Bastiaan,

Ik heb het zelfde probleem met mijn The Frame Qled 55LS03T.   Alle herstarten ,reset en powerdown opties
weken niet. Bij mij trad dit probleem op dinsdag 18 mei.  Wel toevallig dat dit  begonnen is met de start van het Song festival.  NPO heeft zeker iets aangepast in de app.

Ik ga ook de NPO hierover contacten.  Als ze meer klachten krijgen gaan ze er misschien wat aan doen.

0 Likes