op 15-04-2022 12:52 PM - laatst bewerkt op 10-06-2022 09:09 AM door MartijnK
Ben al enige tijd geleden gestopt met kijken via NPO Start: teveel problemen die zelden opgelost worden.
Maar ontdek vandaag toevallig dat ze een 'nieuw' probleem hebben weten te creëren:
Na de noodzakelijke reclame, bijna altijd van Goede Doelen of voor zichzelf (NPO Plus), krijg je wel geluid, maar in beeld verschijnt:
errors.player.15.title
errors.player.15.subtitle
Lopen anderen tegen hetzelfde probleem aan?
Voor alle duidelijkheid: OS (Tizen) en NPO-app zijn de laatste versies.
Via de browser op de computer werkt het wel.
(Wat mij als ICT-er het meest stoort is het woordje errors; zet er gewoon error neer. Je hebt een fout, geen fouten.)
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 15-04-2022 12:59 PM
Goedemiddag @Vaya_Con_Dios ,
Uiteraard werkt het op een pc.
Voor dit soort problemen moet je bij NPO zelf zijn.
Samsung maakt geen apps. Er zijn hier al zoveel topics over aangemaakt:
https://service.npo.nl/onderwerp/problemen-oplossen#storing-app-openen-op-samsung-smart-tvs
https://allestoringen.nl/storing/npo/
op 15-04-2022 01:13 PM
@Dick Klopt, ticket is al aangemaakt [Ticket#101347], maar wil alleen weten of andere Samsung gebruikers hier tegenaan lopen. Blijkbaar krijgt Samsung (Tizen) geen/minimale aandacht van de NPO. Je zou toch denken dat zoiets vóóraf getest wordt?
Tevens hoop ik andere Samsung gebruikers moeite te besparen: cache leegmaken, app opnieuw installeren, tv resetten, etc. Geen van alle werkt.
Voor de volledigheid: op mijn vorige klacht, eind januari 2022, nooit een reactie mogen ontvangen. Denk dat dit hun nieuwe beleid is.
op 15-04-2022 01:18 PM
Het forum staat inmiddels vol met NPO melding. Het is een waardeloze app.
Ik vraag me af wat je ermee opschiet als andere er ook last van hebben.
Blijven melden bij het juiste adres is de enige remedie. Het is ook geen Samsung issue..
op 08-06-2022 05:41 PM
Je betaald maandelijks voor NPO Start, het resultaat is zeer bedroevend en bloedirritant!
Wat een slechte service, opzeggen!
op 08-06-2022 05:44 PM