Mijn tv wil de mediaspeler niet weergeven. Ik kreeg kort even beeld en nu niets meer. Mediaspeler werkt perfect, ook de kabel is ok en andere... Bekijk bericht
Hallo, Ik heb de Samsung TU7020 55 inch smart TV, ik ben er zeer tevreden van maar het ondersteund geen bluetooth. Ik zou graag s'avonds in... Bekijk bericht
Hoi, vandaag de tv ontvangen. De afstands bediening gekoppeld via bron etc.
Maar ik kan niet zappen en ook niet het geluid aanpassen.
Wat is er... Bekijk bericht
Hallo, ik heb een Samsung QLED 4K 75 inch Q90TALXXN van 2020.Sinds kort heb ik ook airpods 3e generatie van Apple.Ik krijg met geen mogelijkheid... Bekijk bericht
Ben al enige tijd geleden gestopt met kijken via NPO Start: teveel problemen die zelden opgelost worden.
Maar ontdek vandaag toevallig dat ze... Bekijk bericht
Ruim 3 weken weken geleden hebben we de Frame 2021 55 inch aangeschafd (model QE55LS03AAUXXN). Als de tv aan staat hoor je geen tik/klik. Als de tv... Bekijk bericht
Ik heb deze samsung als pre-order besteld en binnen gekregen. Heb zojuist de aanvullende gegevens voor de sountbar ingevuld. Probeer nu ook voor de... Bekijk bericht
Hallo,
Sinds februari 2022 in bezit van een Samsung Neo QLED QE65QN85A (modelcode QE65QN85AATXXN). De tv is gekoppeld aan een Ziggo Mediabox XL.... Bekijk bericht
Hi all
i have a logitech surround system hooked up to my new tv. With digital audio cable. It works all fine and the tv does have the IR codes... Bekijk bericht
Onze AB werkt niet meer en hebben het volgende gecontroleerd en uitgevoerd zijn er nog meer opties ?
- AB batterij eruit 30sec op aan uit... Bekijk bericht
Ik moet binnenkort een nieuwe tv kopen, omdat mn samsung uit 2018 het begeven heeft...
Omdat ik een kabelgootje in de muur heb wil ik weten wat... Bekijk bericht
Dag, Ik heb een maandje of 4 geleden mijn samsung frame lijst ontvangen kleur teak. Nu leek deze totaal niet op de getoonde kleur die op de samsung... Bekijk bericht
Wij hebben in onze nieuwbouwwoning een elektriciteitspijpje in de muur laten verwerken zodat wij onze tv zwevend kunnen ophangen zonder dat je de... Bekijk bericht
Hallo,
Ik ben inmiddels al enkele weken bezig met het aanvragen van een lijst voor mijn Samsung The Frame en elke keer wordt het om een... Bekijk bericht
Ik heb vandaag een nieuwe neo q led gekregen. QE65QN93AAT en krijg geen viaplay bij de apps. Hoe kan dat instaleren.
Heb al smart hub gereset... Bekijk bericht
Hallo,
Op 28-11-2021 heb ik een Frame tv 65 inch gekocht bij de Mediamarkt in Leeuwarden. Hierbij zat dus de beroemde actie voor een gratis... Bekijk bericht