op 11-03-2022 05:41 PM
Hoi iedereen ik zie dat er al verschillende topics over npo zijn verschenen en dat je hiervoor bij npo moet zijn, maar wil eigenlijk eerst de tv resetten, maar die optie is "niet beschikbaar?"
Een andere optie die ik had bedacht is de app van npo verwijderen maar je kunt hem verwijderen van je startscherm maar zie niet hoe ik de app ook daadwerkelijk kan verwijderen om hem daarna opnieuw te installeren?
Hoop dat een van die twee zou kunnen werken, krijg namelijk een wit scherm (in tegenstelling tot wat ik hier hoor) met een verhaal dat de DNS zoekopdracht is mislukt. De eerste dagen deed npo het soms en soms een wit scherm nu doet ie het al dagen helemaal niet.
Modelcode is QE43LS03AAUXXN. Ben benieuwd of iemand nog iedereen heeft..#theframe #npo
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 11-03-2022 07:42 PM
Hoi @Frame Frustratie ,
Op die plek zit je al te hoog. Op de Smart Hub naar APPS en daarop klikken en vervolgens zoeken naar Gedownloade app. Zie bijlagen:
op 11-03-2022 05:57 PM
Goedenavond @Frame Frustratie ,
Je zou de Smart Hub kunnen resetten. Is minder ingrijpend dan de tv resetten:
Bij Instellingen→Ondersteuning→Apparaatonderhoud→Zelfdiagnose→Smart Hub opnieuw instellen.
Je kunt de app inderdaad verwijderen van de Smart Hub maar verder niet.
Je kunt de app wel opnieuw installeren. Ga op de Smart Hub naar APPS klik erop.
Zoek/scroll naar Gedownloade app. Zoek NPO. Klik erop en houd vast totdat Opnw install. verschijnt.
Al deze acties zullen waarschijnlijk niet helpen. Deze app hangt aan elkaar van ellende.
Zie grafiek: https://allestoringen.nl/storing/npo/
Als het niet werkt, moet je toch bij NPO zelf zijn. Samsung maakt geen apps:
https://service.npo.nl/onderwerp/problemen-oplossen#storing-app-openen-op-samsung-smart-tvs
op 11-03-2022 06:00 PM
Jeetje Dick ik hoopte al dat jij als 'expert' van dit topic zou reageren...maar zo snel.. wauw! Dank. Ga ik vanavond proberen:)
op 11-03-2022 06:06 PM
Hoi @Frame Frustratie ,
Eigenlijk begin ik een beetje moe van NPO te worden 😉.
Er zijn al zoveel topics over aangemaakt en het gaat maar door.
Kun jij niks aan doen, hoor 😉. Veel succes met Mission Impossible.
Ik heb inmiddels een ander logo gemaakt.
Fijn weekend!
op 11-03-2022 06:20 PM
op 11-03-2022 07:18 PM
Hoi, ik las het al..maar dacht herinstalleren moet toch een optie zijn en kan dat niet loslaten..maar uberhaupt hè, het opnieuw instellen van the frame lijkt onmogelijk, bij ondersteuning is apparaat onderhoud ook niet beschikbaar en in de hub de app verwijderen neem aan dat ik dan via apps (concrete optie hub zie ik niet, dacht misschien bij smartthings maar daar staat ie niet, maar hè ook niet echt technisch) bij npo app moet uitkomen toch?Als de app optie selecteer kom ik niet bij gedownloade apps uit maar (zie afbeelding) daar kan je eigenlijk niets met de app zelf..
dus laten we het algemeen houden om de NPO frustratie te mijden; hoe verwijder je stap voor de stap een app, ik kom tot nu toe nog niet bij een knop 'gedownloade apps'....
Voel je vrij om het ook te laten hoor Dick, het is weekend, maar mocht iemand zich geroepen voelen; ik verwijder en herinstalleer graag een app maar zie niet hoe.
op 11-03-2022 07:19 PM
bij deze de afbeelding...wordt in ieder geval weer een avond casten denk ik
op 11-03-2022 07:42 PM
Hoi @Frame Frustratie ,
Op die plek zit je al te hoog. Op de Smart Hub naar APPS en daarop klikken en vervolgens zoeken naar Gedownloade app. Zie bijlagen:
op 11-03-2022 08:22 PM
Die optie heb ik dus niet..bij apps staat het scherm zoals ik liet zien en kun je niet meer naar 'boven' ook erop drukken om te verwijderen werkt daar natuurlijk niet.
Bedankt voor de moeite !
op 11-03-2022 08:23 PM
Op de een of andere manier ben ik nu bij een ander scherm en kan daar wel verder! Bedankt!