Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Netflix op smart tv

(Onderwerp aangemaakt op: 26-09-2017 11:13 AM)
10381 Weergaven
Haar
Apprentice
Opties

Goeden dag

Ben in het bezit van een Samsung smart tv UE46F6500SSXXN, nu heb ij gisteren een netflix abbonnement maar krijg dit niet werkende op mijn tv, heeft iemand een oplossing?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Haar
Apprentice
Opties

Gister avond 26-9-2017 heb ik het nogmaals geprobeerd en toen kwam wel het inlogscherm van Netflix en werkte verder wel, heb voor de zekerheid maar een android tv box T95N Kodi 17.3 aangeschaft. Wel een treurigezaak dat Samsung dit zo laat gebeuren.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Haar,

Waar gaat het precies mis? Zie je de app wel onder Apps in de Smart Hub?

kevin-sig
0 Likes
Haar
Apprentice
Opties

Zie de app wel in de smart hub, als ik deze aan klik wordt er een poging gedaan om verbinding te krijgen en dan houd het op.

Ben bang dat deze tv UE46F6500 geen geschikte webbrowser van Samsung heeft.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag Haar, ik ben bang dat de Netflix app is komen te vervallen op jouw TV model. De dienst is namelijk zodanig geavanceerd geworden dat de TV het niet meer kan bijbenen, je kunt eventueel hier controleren welke TV's tegenwoordig nog wel geschikt zijn voor Netflix: http://www.samsung.com/nl/netflix/ 

Een alternatief om alsnog gebruik te maken van je Netflix abonnement op je TV zou zijn via iets als een Chromecast.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Oplossing
Haar
Apprentice
Opties

Gister avond 26-9-2017 heb ik het nogmaals geprobeerd en toen kwam wel het inlogscherm van Netflix en werkte verder wel, heb voor de zekerheid maar een android tv box T95N Kodi 17.3 aangeschaft. Wel een treurigezaak dat Samsung dit zo laat gebeuren.

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Dit klinkt eerder als een storing bij Netflix dan iets met Samsung. Inloggen gaat via de app en niet via de browser, dat heeft er dus niets mee te maken. Alleen Netflix onderhoudt de app, Samsung publiceert hem alleen maar. En iedere dienst kan wel eens een storing hebben.

Fijn om te horen dat de storing is verholpen en je weer hunt inloggen! :face-with-tears-of-joy:

kevin-sig
0 Likes
_Floris_
Student
Opties
Link werkt niet meer.
0 Likes