op 27-03-2018 05:26 PM
Ik kan de tv opstarten en dan bijv youtube openen en die doet het dan, maar als ik netflix open krijg ik alleen maar zwart beeld. Ik doe dit via de wifi. Heeft iemand hier een berklaring of oplossing voor? Heb het overigens ook al geprobeerd om via de netflix app naar de tv te casten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 27-03-2018 11:02 PM
Hi @Jonahbakker,
Volgens de Model Code UE40KU6020WXXN is de tv uit 2016.
Even wat vragen:
Ik heb overigens niet het idee dat het aan de tv/Smarthub ligt, want de Netflix app op de tv/SmartHub en de app op het device waarmee je streamt, zijn 2 verschillende apps. Ik denk eerder een Netflix probleem.
Daarom ook de bovenstaande vragen om eerst e.e.a. uit te sluiten..
op 28-03-2018 07:15 AM
Bedankt voor je antwoord @dkoster,
-het geld echt alleen voor netflix de andere apps funtioneren prima.
-de firmwareversie is inderdaad 1208.2, ik had ook al gecheckt als er een update was.
-nee de tv blijft gewoon aan staan alleen als je op de app netflix klikt(ook in apps-mijn apps) start de app niet op, krijg je alleen een zwart scherm.
-ik heb het met meerdere divice’s geprobeerd, zowel met mijn ipad(hij blijft zeggen in de netflix app op mijn ipad als ik wil casten dat hij verbinding moet maken met de tv, maar hij heeft de goede tv naam al wel in het scherm)als mijn samsung galaxy s5. Ik heb het ook al via samsung smartvieuw geprobeerd en had het zelfde resultaat.
-dit zou voor mij geen ramp zijn om inderdaad de smarthub te resetten maar toch liever niet.
Mvg Jonah Bakker
en alvast heel erg bedankt voor uw hulp.
op 28-03-2018 08:44 AM
Hoi @Jonahbakker,
Superbedankt voor je duidelijke antwoord!
Ik had idd ook nog de Smartview app willen voorstellen.
Erg handig, vooral bij het invoeren van tekst.
Hoef je niet met die AB te flipperen, haha!
Raar dat beide devices niet kunnen connecten met de tv.
Weet je zeker dat je WiFi instellingen goed staan op de tv?
Misschien toch even checken bij instellingen->Algemeen->Netwerk->Netwerkstatus->IP-inst.
Ik denk dat je toch je SmartHub een keer moet resetten.
Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->SmartHub opnieuw instellen. Suc6!
op 28-03-2018 08:59 AM
He @dkoster,
De smartvieuw app is inderdaad erg handig ja, ik gerbuik hem veel als ik ff snel een fotootje wil laten zien.
Ik zal vannemiddag thuis eens even kijken wat het is, ik ga denk ik eerst even de wifi checken.
Maar ben toch ook bang dat de smarthub gereset moet worden. Ik laat het je nog wel weten als het gelukt is.
mvg Jonah Bakker
op 28-03-2018 09:04 AM
op 28-03-2018 11:34 AM
Probeer eens uit te loggen bij je Netflix account en weer inloggen Dat heeft bij mij weleens geholpen En ik lees ook bij mensen die hun tv half uur vd stroom afhaalden en dat toen weer opgelost was
Succes ermee!
op 28-03-2018 12:22 PM
Beste @AvA1,
ik zal dit eerst even proberen voor dat ik de smarthub resert. Heel erg bedankt.
mvg
jonah bakker
op 29-03-2018 06:39 PM
Hoi @dkoster en @AvA1
Ik eerst de makkelijkste optie geprobeerd(naar mijn menig) en heb de stekker voor een halfuurtje er uit gehaald en raad eens de netflix app opent foutloos op de tv en doet het weer prima. Allebei hartstikke bedankt voor jullie advies en oplossingen.
Met vriendelijk groet
Jonah Bakker
op 29-03-2018 06:43 PM
Fijn om te horen Jonahbakker! Graag gedaan en enjoy Netflix! 😉