Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Meldingen voorafgaand aan het opnemen van programma's uitzetten

(Onderwerp aangemaakt op: 19-08-2021 12:58 PM)
424 Weergaven
Martijen
First Poster
Opties

Bij het opnemen van een programma op de tv krijg ik 5 minuten voor aanvang rechts bovenin het scherm een melding. Ook als de opname is afgelopen komt er weer een melding. Ook bij te weinig schijf ruimte gebeurt dit. Is er een manier om deze meldingen te manipuleren of geheel uit te zetten? Ik hoor het graag. Groet Marten

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Martijen ,

Eens met @Patrick . Het serienummer mag je weghalen i.v.m. eventueel misbruik.
Dat is nou net de informatie die we niet nodig hebben.
"Opnemen gebeurt uiteraard op een externe schijf" is niet uiteraard een externe schijf.
Met een Mediabox Next van Ziggo kun je ook opnemen.
Bovendien heeft deze tv een Extend PVR (Personal Video Recorder) aan boord.
Best handig als je beschikt over de volledige Model Code om dit op te zoeken. Zie Spec->Bekijk meer:
https://www.samsung.com/nl/tvs/qled-tv/q74t-55-inch-qled-4k-smart-tv-qe55q74talxxn/
Staat bij Additional Feature. Maar voor de volledigheid: deze meldingen zijn niet uit te zetten..

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Martijen , Marten,

Met deze melding kan niemand in het forum ook maar iets beginnen. 'op de tv' zegt niemand wat 🤷‍♂️.
Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Graag incl. de letters XXN. Wat is de huidige softwareversie van de tv?
Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Hoe kijk je tv? Met een decoder, CI+ module, via ethernet?
Over welke schijf gaat dit? Een externe USB schijf? Iets meer duidelijkheid zou welkom zijn..

signatureee
Groet, Dick

Martijen
First Poster
Opties

Als iemand hetzelfde probleem heeft als mij zegt het deze persoon wel degelijk wat; hij of zij begrijpt direct wat ik bedoel. Maar voor de volledigheid; Modelcode: QE55Q74TALXXN, , Softwareversie: T-NKMDEUC-2014.1, B6052200/B60101, BT-S. Opnemen gebeurt uiteraard op een externe schijf via de tv guide. Signaal komt van Ziggo (FTA). 

Edit: serienummer weggehaald

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

"Als iemand hetzelfde probleem heeft als mij zegt het deze persoon wel degelijk wat; hij of zij begrijpt direct wat ik bedoel"

Dit gaat wel wat ver.. zonder te weten om welke TV het exact gaat kan @Dick natuurlijk niet met een oplossing komen. Er zijn veel verschillende soorten televisies en de oplossing kan per model verschillend zijn😉

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Martijen ,

Eens met @Patrick . Het serienummer mag je weghalen i.v.m. eventueel misbruik.
Dat is nou net de informatie die we niet nodig hebben.
"Opnemen gebeurt uiteraard op een externe schijf" is niet uiteraard een externe schijf.
Met een Mediabox Next van Ziggo kun je ook opnemen.
Bovendien heeft deze tv een Extend PVR (Personal Video Recorder) aan boord.
Best handig als je beschikt over de volledige Model Code om dit op te zoeken. Zie Spec->Bekijk meer:
https://www.samsung.com/nl/tvs/qled-tv/q74t-55-inch-qled-4k-smart-tv-qe55q74talxxn/
Staat bij Additional Feature. Maar voor de volledigheid: deze meldingen zijn niet uit te zetten..

signatureee
Groet, Dick