Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Komt One UI op tv's uit 2022 in Nederland?

(Onderwerp aangemaakt op: 10-01-2025 12:20 PM)
173 Weergaven
ILoveMaika
Explorer
Opties
Ik zag net dat One UI naar tv's komt, maar ik vraag me af of het ook naar tv's uit 2022 komt. Ik heb de Samsung QE55Q75B QLED 2022 twee jaar geleden gekocht en het zou erg jammer zijn als het alleen maar naar 2023 en hogere modellen komt.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @ILoveMaika ,

Helaas zijn er geen plannen voor modellen uit 2022.
Het is een update van Tizen OS 7 naar Tizen OS 8.
De 2022 tv's draaien op Tizen 6.5.

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @ILoveMaika ,

Helaas zijn er geen plannen voor modellen uit 2022.
Het is een update van Tizen OS 7 naar Tizen OS 8.
De 2022 tv's draaien op Tizen 6.5.

signatureee
Groet, Dick

Mitchve95
Apprentice
Opties
Hallo,

Dat zat wel echt schandalig zijn. Dat betekent dat een samsung tv van 2 jaar oud (die aanzienlijk duurder zijn dan de concurrenten) al geen updates meer ontvangt? Samsung is al eens op de vingers getikt door de consumentenbond vanwege het slechte updatebeleid, dus misschien even de consumentenbond aan het werk zetten. 🤔
ILoveMaika
Explorer
Opties
Ja, ik herinner me nog dat ik destijds een 2022-model nam in plaats van een veel goedkopere van 2021, zodat ik Xbox Game Pass erop kon gebruiken, maar dat hadden ze ook naar eerdere modellen kunnen brengen. Die tv heeft ook niet het gaming hub-menu dat nu al jarenlang op Samsung tv's zit, alleen de homepagina vol met advertenties en die achtergrondhub zodat je je tv kunt gebruiken als schilderij. Ik ben blij dat Samsung langer telefoons ondersteunt en dat veel AI-functies ook naar andere modellen komen, maar waarom is dat totaal niet het geval bij de tv's? Meestal zijn Samsung smart tv's duurder dan hun duurste telefoons.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Mitchve95,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Ik help je graag verder! Kan je jouw modelcode met ons delen? Ik ga dan intern voor je navragen welke updates je zou nog moeten ontvangen. Als het goed is ontvang je nog na een bepaalde tijd beveiligingsupdates namelijk.

Met groet,

Ajay

Community Manager