Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hue Sync Boclx 4k

(Onderwerp aangemaakt op: 16-10-2024 09:08 AM)
229 Weergaven
lummeleer
Journeyman
Opties
Beste,

Ik heb een Samsung Q77BA 55 INCH tv van 2022 en een soundbar Q700C van 2022 samen met een HUE Sync box 4k. 

In het begin ging dit perfect, maar nu steeds vaker bij het aanzetten komt op de TV te staan dat 'apparaat niet ondersteund' of ik krijg wel beeld, maar alleen een zoemend geluid.

Ik moet dan herhaaldelijk de TV aan en uitzetten voor dat deze werkt hoe het moet.

Al nieuwe HDMI kabels aangesloten, ziggo next box op poort 2 van de HUE sync box aangesloten, HDMI poorten gereset van de TV. Externe invoer in het menu van de TV al aan en uit gezet.

Zoals als aangegeven, de eerste weken werkte alles perfect en nu steeds vaker werkt het niet.

Iemand misschien een advies hierin?

De opstelling is overigens, ziggo next box op Hue sync en de hue sync op HDMI 1 vd TV. De soundbar is via Earc aangesloten van de TV naar de soundbar

Met vriendelijke groet
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
lummeleer
Journeyman
Opties
Morgen Dick, toch nog een keer alles van de stroom gehaald ( door omstandigheden) en gaat nu perfect. Bedankt voor de tip en fijn weekend😎

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @lummeleer ,

Een aantal dingen om te proberen. De Hue Box resetten:
Stekker eruit. Wacht 20 seconden. Houd de knop aan de voorkant ingedrukt terwijl je hem weer aansluit totdat de LED paars wordt.
De tv resetten. Ga naar Menu→Instellingen→Alle instellingen→Algemeen en privacy→Resetten.
Eventueel alles een poos spanningsloos zetten. Indien nodig kan er ook remote naar gekeken worden.

signatureee
Groet, Dick

lummeleer
Journeyman
Opties
Goedemorgen Dick,

Bedankt voor de snelle reactie, zodra ik thuis ben van werk ga ik dit meteen doen👍

Ik laat meteen weten of dit gewerkt heeft.

lummeleer
Journeyman
Opties
Goedemorgen Dick,

Gisteren allebei van de stroom gehaald, is het erna goed gegaan, maar vanmorgen weer het beeld, dat het apparaat niet ondersteund 😟.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @lummeleer ,

Zou kunnen dat de Sync een defect heeft. De tv en de Sync ook gereset?
Laat er anders even remote naar kijken:

https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/

Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Eerst SMART TV’s selecteren en daarna pas naar beneden scrollen.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
lummeleer
Journeyman
Opties
Hoi Dick, ik heb een nieuwe opgestuurd gekregen door HUE toen ik me met deze klacht heb gemeld.

Is een paar weken goed gegaan en nu is het probleem terug.

Dacht dat het misschien aan de ziggo mini box lag en heb deze geruild voor de gewone Next box van ziggo.

Heb wel een aanpassing in het menu van de TV gedaan en toen ging het echt weken perfect, tot vorige week.1729156262354.jpg
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @lummeleer ,

Laat er eerst maar even remote naar kijken.
Dan kunnen jullie samen de instellingen nalopen.

Houd je ons op de hoogte?

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

lummeleer
Journeyman
Opties
Zal ik doen👍👍 bedankt voor de link
Oplossing
lummeleer
Journeyman
Opties
Morgen Dick, toch nog een keer alles van de stroom gehaald ( door omstandigheden) en gaat nu perfect. Bedankt voor de tip en fijn weekend😎
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @lummeleer ,

Bedankt voor je terugkoppeling! Top dat het zo opgelost is!

Jij ook een fijn weekend gewenst!

signatureee
Groet, Dick