op 15-06-2023 05:16 PM - laatst bewerkt op 19-06-2023 11:30 AM door MartijnK
Beste leden,
Weten jullie waar een serieuze klacht neergelegd kan worden? Er staat alleen neem contact op maar daar heb ik juist een klacht over. Ik geef namelijk aan dat ik een probleem heb met mijn televisie met garantie. Ik had hiervoor gebeld en had ik iemand aan de lijn die veel moeite leek te hebben met de Nederlandse taal. Dit kan soms gebeuren dus ik spelde voor duidelijk uit. Vervolgens gaf de medewerkster aan dat ik een e-mail zou ontvangen om een monteur in te plannen. Ik krijg vervolgens helemaal niks. Ik besloot vervolgens via Whatsapp een bericht te sturen zoals op de website vermeld staat. Helaas wacht ik nu nog op garantie. Vervolgens bel ik de klantenservice, sta ik 12 minuten te wachten op een medewerker die vervolgens direct de verbinding verbreekt! Over de producten van Samsung heb ik nog niet veel te klagen gehad maar de service die ik nu ervaar komt niet echt overeen met wat je zou verwachten.
Ik hoop dat iemand tenminste weet waar een klacht neergelegd kan worden zodat iemand tenminste goed hiernaar kan kijken.
Met vriendelijke groet,
Mark
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 19-06-2023 11:40 AM
Beste Martijn,
Bij een van de berichten kreeg ik de optie om een link in te vullen of contact op te nemen met de BCC. De link kon ik helaas niet gebruiken want daar stond dat mijn televisie al onder reparatie is terwijl deze nog netjes aan mijn muur hangt. Ik heb vrijdag de BCC gebeld en ze hebben nu actie ondernomen en nu is het afwachten tot ik een bericht krijg om een afspraak in te plannen. Dit kan volgens hun tussen de 2 en 4 werkdagen duren dus het is even afwachten voor mij.
op 19-06-2023 11:46 AM
Dankjewel voor je berichtje! Wellicht dat dit te maken heeft met het serviceverzoek wat via de telefonische klantenservice is gedaan waarvan de e-mail niet is binnengekomen. Omdat je aangeeft dat het gesprek niet geheel vlekkeloos verliep kan er misschien ook foutje zijn gemaakt in het noteren van het e-mailadres.
Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging! Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 21-06-2023 04:25 PM
Hallo @MartijnK,
Vandaag een e-mail ontvangen van LetMeRepair dat ze nog wat informatie nodig hadden. In dit geval foto's van het probleem en de aankoopbon. Zojuist verstuurd dus hopelijk dat ik iets kan afronden binnen afzienbare tijd
op 23-06-2023 11:43 AM
Ik wens je veel succes met LetMeRepair. Ik zit al 2 maanden te wachten totdat ze mijn TV terugkomen brengen. Eerst was die kwijt geraakt en nu laten ze niks meer van hun horen.
Gelukkig heeft de Samsungklantenservice het nu overgenomen en hopelijk krijg ik z.s.m. mijn TV gerepareerd terug.
Ik zou in ieder geval mijn TV nooit meer naar LetMeRepair laten gaan. Dit kan natuurlijk een geval op zich zijn maar ik heb geen vertrouwen meer in hun.
op 23-06-2023 02:36 PM
Hi @Ariep6, goedemiddag.
Het is natuurlijk niet fijn wanneer de reparatie van je TV niet helemaal goed gaat. Helaas kan er ook wel eens iets verkeerd gaan bij ons service centrum. Wij doen dan ook ons uiterste best om dit zo snel mogelijk in orde te maken.
Hopelijk krijg je ook snel bericht van mijn collega's aangaande jouw TV zodat je hier ook weer snel van kan genieten 😇
Groeten,
Martijn
op 29-06-2023 12:25 PM
Nou, ik heb een update al is het helaas niet zo positief als ik zou willen. De monteur kwam netjes vandaag aan...al bleek het wel op het verkeerde huisnummer. De monteur ging aan de slag, schroefde snel de standaard los, haalde de achterkant eraf, haalde een nieuw scherm en...kwam er vervolgens achter dat de verkeerde onderdelen meegeleverd zijn. Dus oude scherm terug, in elkaar gezet en weer aangesloten en moet nu wachten tot ik een nieuwe afspraak kan maken. Denk dat het administratief daar niet al te best geregeld is maar...we houden hoop en blijven afwachten.
op 03-07-2023 01:09 PM
Beste leden,
Update #2 hierover: Vandaag heb ik zelf maar een e-mail gestuurd over het vervolg naar LetMeRepair. Dat ze een verkeerd huisnummer doorgeven en verkeerde onderdelen aan de monteur...kan gebeuren maar dat ik vervolgens ze zelf achter de vodden moet aanzitten voor een vervolgafspraak ondanks dat ik een e-mail zou moeten krijgen lijkt me niet zo heel ideaal. We blijven hoop houden.
op 05-07-2023 11:34 AM
Hi @MC-Arnhem, goedemorgen.
Dankjewel voor de terugkoppeling. Het wil geloof ik niet echt vlotten, heb je wel al een nieuwe afspraak kunnen maken met het servicecentrum? Stuur mij anders een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) met je telefoon en e-mailadres, dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.
Groeten,
Martijn
op 25-07-2023 12:29 PM
Hallo beste leden van de community,
Bij deze een update hoe de case verloopt: nog steeds bezig.
Huidige situatie: Ik kreeg eerst een afspraak bij het wonderlijke LetmeRepair. De monteur kwam bij het verkeerde huisnummer maar na een telefoontje was dat opgelost. Toen wilde deze de tv repareren maar...had de verkeerde onderdelen meegeleverd gekregen.
Na anderhalve week kon ik de 2de afspraak maken. De monteur kwam en...het nieuwe beeldscherm kwam kapot uit de doos. De hoeken kwamen los. Weer moest de monteur dus weg zonder reparatie.
Toen kreeg ik ineens het bericht dat het toestel opgehaald ging worden. Na contact blijkt dus dat het toestel ingenomen wordt en dat dan via Samsung en de verkoper (BCC) een credit toegewezen wordt. Dus hoogstwaarschijnlijk krijg ik slechts een bedrag terug waarbij je geen gelijkwaardig toestel van kan kopen.
Eindconclusie:
LetmeRepair: Waardeloos...niet aan te bevelen gezien de communicatie, reactietijd en klantvriendelijkheid.
Samsung: Klantvriendelijk en Martijn reageerde snel maar kan helaas niet veel betekenen in deze situatie als fabrikant zijnde.
BCC: Deze ga ik nog bellen voor een oplossing. Als dit niet naar tevredenheid is (waarbij ik dus hetzelfde soort tv terugkrijg of gelijkwaardig aan de tv die ik nu heb) dan wordt het helaas een trip naar informatie naar instanties die over consumentenrechten gaan.
To be continued
op 05-09-2024 10:42 AM - laatst bewerkt op 06-09-2024 10:38 AM door Ajay-A
ik nu 9 maanden aan het wachten dat l m om de fout uit de tv te halen nieuw scherm erin en het ellende is begonnen