Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan niet meer terug kijken op tv met nlziet

(Onderwerp aangemaakt op: 11-09-2022 07:30 PM)
1409 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Wij hebben Samsung EU55KS8000 kijken via de app nlziet maar kunnen sinds vorige week nog maar 5 dagen teryg kijken. Het ligt niet aan wifi of wat voor internet ook, omdat we op onze mobiel en tablets wel tot 1 jaar kunnen terug kijken. We hebben vanalles geprobeerd maar de enuge conclusie is dat er wat is met de tv, misschien het geheugen, we gebruiken geen Samsung hup of zo iets. 

image

Dit de tv informatie 

We hebben dus tot vorige week programma's tetug kunnen kijken. 
We hebben ook de tv 2x opnieuw naar fabriek instellingen gezet, en al 7x apps eraf en erop gezet. Conclusie iets met de tv en of instellingen hoewel we niets hebben veranderd na vorige week zondag. 
 Gr A
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer de andere apps wel goed werken op je TV kan je hier het beste contact over opnemen met de app ontwikkelaar en zal er voor de betreffende app een update uitgebracht dienen te worden. 

En hopelijk kan je dan ook snel weer gebruik maken van deze app 🙏

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Anonymous User ,

Zou je de Smart Hub willen resetten? Bij InstellingenOndersteuningZelfdiagnoseSmart Hub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden geïnstalleerd.
Het zal waarschijnlijk niet helpen, want het ligt niet aan de tv. Waarschijnlijk heeft NLZIET iets aan haar app gewijzigd.
Je moet dan contact opnemen met NLZIET zelf. Samsung maakt geen apps.
De app op de telefoon/tablet is overigens anders dan de app op de tv. Ander besturingssysteem.
Sommige programma's kun ook niet langer teruggekeken worden i.v.m uitzendrechten..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Het ligt aan de tv, omdat ik met mobiele apparaten in het zelfde netwerk wel kan terug kijken. Ik kan de aangeven stappen volgen maar zie niets wat lijkt op een hup.
Ik heb al contact gezocht met nlziet ben er nog mee ingesprek. Het is een laad probleem. De mobiele apparaten zijn ook samsung.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Anonymous User ,

Ik bedoel de Smart Hub. Dat is de balk met icoontjes onderin het beeld.
Daar staan ook de apps. Als je de Smart Hub reset, worden ook de apps gereset.
De mobiele apparaten zijn misschien van Samsung, maar de app is van NLZIET.
Ik schreef al eerder dat de app op de mobiele devices niet hetzelfde is als de app op de tv.
De app op de tv is gemaakt voor het besturingssysteem Tizen en werkt anders.
De andere devices draaien op Android. Dit staat los van het netwerkwerk.
Een app werkt of werkt niet en het terugkijken loopt niet via de tv.
Je kunt er eventueel ook remote naar laten kijken -> Hulp op Afstand 
Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Bovenin wel op SMART TV’s klikken en naar beneden scrollen..

Smart HubSmart Hub

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer de andere apps wel goed werken op je TV kan je hier het beste contact over opnemen met de app ontwikkelaar en zal er voor de betreffende app een update uitgebracht dienen te worden. 

En hopelijk kan je dan ook snel weer gebruik maken van deze app 🙏

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Bedankt allemaal voor de tips en hulp.
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Ik kom toch nog even terug, probleem is er nog steeds. Maar wat zo raar is, onze samsung tv in een andere ruimte , daar kunnen we wel terug kijken. Ligt het dan toch aan de app nlziet of toch een instelling op de tv. We weten het ff niet meer, al die techniek.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Anonymous User ,

De tv in de andere ruimte zal waarschijnlijk een ander type tv zijn.
De app versie kan per tv verschillen. Net als op de mobiele devices t.o.v. van de tv's.
Op de tv valt niets in te stellen..

signatureee
Groet, Dick

Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Ik ben weer terug hopelijk kan deze conversatie weer opgestart worden. Ik heb vandaag weer contact gehad met NLZIET en zij vertelde mij dat het ligt aan de geheugen van de tv. En dat heb ik altijd al gedacht. Het geheugen probleem heb ik gisteren weer geprobeerd om op te lossen door de Smarhub voor de zoveelste keer te resetten. De zelfdiagnose van de tv vindt niets, en met het resetten van de hub zie ik geen scherm of id waar ik het geheugen kan zien. Ik kan op elk ander apparaat of op internet inloggen op mijn NLziet en kan daar verder dan 5 dagen terug kijken. Echt samsung moet met een betere oplossing komen dan dat het aan NLZIET zou liggen. Het enige wat nog kan doen is hulp op afstand. Maar in oude post van 2021 heb ik dit probleem al voorbij zien komen en lost hulp op afstand waarschijnlijk ook niet. Het is toch niet de bedoeling dat ik een bijna goed tv toestel al moet vervangen omdat het geheugen vol is.

Als samsung erbij blijft dat het aan NLziet ligt, klopt dat niet. Omdat ik mijn NLziet account zelf zonder app op internet wel programma's kan terug kijken.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Anonymous User ,

De enige die uitsluitsel kan geven of het aan het geheugen ligt, is Hulp op afstand.
Hierbij -> https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/

Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Bovenin wel op SMART TV’s klikken en naar beneden scrollen.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes