op 04-06-2020 09:41 AM
Hallo,
sinds een aantal dagen kan ik niet bij Samsung-server inloggen. model code: ue55mu6100wxxn.
huidige softwareversie van de televisie : T-KTMDEUC-1280.5, BT- S.
Tv is aangesloten op WiFi en internet doet het verder goed.
Graag hoor ik het wat de mogelijk oplossing kan zijn.
mvg Wowa
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 04-06-2020 10:11 AM
Goedemorgen @Wowa12 , Wowa,
Dit is meestal een internet connectie probleem. Hoe is je tv verbonden? WiFi of bedraad?
Zou je misschien een Smart Hub-verbindingstest kunnen doen? Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Smart Hub-verbindingstest starten.
Bij geen succes de Smart Hub resetten. Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Smart Hub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.
Desnoods de tv resetten. Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten.
Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten.
Graag hoor ik van je..
op 04-06-2020 10:11 AM
Goedemorgen @Wowa12 , Wowa,
Dit is meestal een internet connectie probleem. Hoe is je tv verbonden? WiFi of bedraad?
Zou je misschien een Smart Hub-verbindingstest kunnen doen? Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Smart Hub-verbindingstest starten.
Bij geen succes de Smart Hub resetten. Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Smart Hub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.
Desnoods de tv resetten. Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten.
Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten.
Graag hoor ik van je..
op 04-06-2020 10:18 AM
De tv is met WiFi verbonden. Zonet smart hub verbindingstest uitgevoerd, alle testen zijn volledig geslaagd.
04-06-2020 10:33 AM - bewerkt 04-06-2020 10:36 AM
Hoi @Wowa12 , Wowa,
Heb je de rest ook gedaan? Als dit ook faalt, kan het zijn dat je Samsung-account corrupt geraakt is.
Zou je willen kijken bij Instellingen->Algemeen->Systeembeheer->Samsung-account.
Als daar geen vinkje staat, dan zou je kunnen proberen om op + te klikken (Account toev..).
Probeer daar aan te melden. Als dat niet lukt, dan moet je daar helaas een nieuw account aanmaken.
Eventueel nog proberen om je router/modem te resetten..
op 04-06-2020 11:29 AM
Hoi, ga ik allemaal proberen. Bedankt
groet Wowa
op 04-06-2020 11:32 AM
Oké @Wowa12 , Wowa,
Laat je even weten of het gelukt is? Suc6!
op 04-06-2020 11:44 AM
Het is gelukt inmiddels! Door tv een poosje spanningsloos te laten staan.
bedankt voor je snelle en goede service!
groetjes Wowa