Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

the Frame QE65LS03T

(Onderwerp aangemaakt op: 04-06-2020 06:33 PM)
211 Weergaven
pierre39
Student
Opties

ik ben sinds 2 weken in het bezit van The Frame.

Helaas heb ik vanaf dag 3 al problemen.  Tijdens het tv kijken reageert plotseling de tv niet meer op de afstandsbediening.  Nadat de stroom eraf is geweest werkt het weer. Vandaag was het niet mogelijk om de tv aan te zetten. Om die reden de stroom er weer afgehaald en zowaar de tv kon weer aangezet worden. Echter, nu werkt de kunstmodus niet meer. Ik heb al geprobeerd om de software bij te werken, maar krijg de melding dat er geen nieuwe update beschikbaar is.  Help.

0 Likes
5 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @pierre39,

Heb je geprobeerd om de afstandsbediening opnieuw te koppelen? Dit doe je door de return en de play/pause knop ingedrukt te houden.

Heb je ook al geprobeerd om de TV te resetten

rsz-846676
0 Likes
pierre39
Student
Opties

zowel koppelen als resetten heb ik al meerdere malen gedaan,  maar de volgende dag is het probleem weer terug.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als hij niet aangaat met de afstandsbediening, lukt het dan wel om hem met de fysieke knop aan te zetten of via de Smart Things app?

rsz-846676
0 Likes
pierre39
Student
Opties

Dat werkte ook niet.  Ondertussen heeft de verkopende partij gereageerd.  Ze sturen een nieuwe afstandsbediening en als de problemen dan alsnog optreden dan wordt de tv terug genomen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, top. Laat je weten hoe het gaat met de nieuwe afstandsbediening?

rsz-846676
0 Likes