Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan geen apps installeren op 75Q90T.

(Onderwerp aangemaakt op: 29-03-2021 05:20 PM)
293 Weergaven
Ferrarist
Apprentice
Opties

Als ik een app probeer te installeren, dan zegt mijn TV "Smart hub wordt bijgewerkt. Probeer later.". Ik heb al 2x een factory reset uitgevoerd en een keer via de TV en een keer via mijn telefoon de TV geprobeerd opnieuw in te stellen, maar niet helpt. De melding blijft. 

Wat kan ik doen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Ferrarist ,

Geen dank! Bedankt voor de info! De softwareversie is in ieder geval up-to-date.
Zou je een Smart Hub verbindingstest willen doen?
Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Apparaatonderhoud→Zelfdiagnose→Smart Hub-verbindingstest.
Eventueel Smart Hub resetten. Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Apparaatonderhoud→Zelfdiagnose→Smart Hub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.
Desnoods de tv een poos spanningsloos zetten...

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Ferrarist ,

Heb je wat meer informatie over de tv? Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Graag incl. de letters XXN. Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.

Graag hoor ik van je..

signatureee
Groet, Dick

Ferrarist
Apprentice
Opties

Dank voor je reactie Dick.

De code van mijn TV is QE75Q80TALXXN. 

De software versie is T-NKMDEUC-1497.0 , B0020700/B60101 , BT-S

0 Likes
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Ferrarist ,

Geen dank! Bedankt voor de info! De softwareversie is in ieder geval up-to-date.
Zou je een Smart Hub verbindingstest willen doen?
Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Apparaatonderhoud→Zelfdiagnose→Smart Hub-verbindingstest.
Eventueel Smart Hub resetten. Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Apparaatonderhoud→Zelfdiagnose→Smart Hub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.
Desnoods de tv een poos spanningsloos zetten...

signatureee
Groet, Dick

Ferrarist
Apprentice
Opties

Hi Dick,

Ik denk dat de Smarthub even nodig heeft voor deze volledig bijgewerkt is. Ik heb net nogmaals getracht een app te installeren, maar nu werkt het wel. Mag ik je bedanken voor je hulp. Waarschijnlijk ben je een soort Jomanda die dit soort dingen in kan stralen 😜

Met vriendelijke groet,
Robbert

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @Ferrarist , Robbert,

HAHA🤣! Een goeie kennis van mij zegt precies hetzelfde. Mooi dat het is opgelost!
Zou je misschien je vraag als Opgelost willen markeren? Accepteer Oplossing aanklikken.

Thanks! Fijne avond!

Jo.jpg

signatureee
Groet, Dick