Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Instelling optie Wifi niet te selecteren

(Onderwerp aangemaakt op: 05-05-2021 10:47 AM)
356 Weergaven
Frank1174
Pioneer
Opties
Hoi, ik wil in mijn tv een nieuw wifi netwerk selecteren. Maar bij Netwerkinstellingen is de optie Wifi Netwerken niet te selecteren, uitgegrijsd. Terwijl er wel wifi is... Iemand enig idee hoe ik de optie weer beschikbaar krijg?

Groet
Frank
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Frank1174 , Frank,

Bedankt voor de info! Zou je misschien het serienummer weg willen halen?
Dit i.v.m. eventueel misbruik. Thanks! De softwareversie die je doorgeeft, klopt niet.
Die staat bij Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Zal waarschijnlijk 1460.9 zijn.
SMT-C7140 is een HD-ontvanger 😉.
Greyed out items kun je vaak weer zichtbaar krijgen door de tv even spanningsloos te zetten.
Ook kun je bij Bron de tv even tijdelijk op TV zetten. Het kan zijn dat je daar Samsung TV Plus tegenkomt..

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Frank1174 , Frank,

Met deze melding valt niets te beginnen zonder de gegevens van de tv 🤷‍♂️.
Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Graag incl. de letters XXN. Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv..

signatureee
Groet, Dick

Frank1174
Pioneer
Opties
Goed punt, ga ik voor je na en koppel ik vervolgens terug
BruceH
Community Manager
Opties

@Frank1174, Controleer ook even of het om een 2.4GHz of 5GHz netwerk gaat 👍

rsz-846676
Frank1174
Pioneer
Opties
2.4GHz netwerk
0 Likes
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Frank1174 , Frank,

Bedankt voor de info! Zou je misschien het serienummer weg willen halen?
Dit i.v.m. eventueel misbruik. Thanks! De softwareversie die je doorgeeft, klopt niet.
Die staat bij Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Zal waarschijnlijk 1460.9 zijn.
SMT-C7140 is een HD-ontvanger 😉.
Greyed out items kun je vaak weer zichtbaar krijgen door de tv even spanningsloos te zetten.
Ook kun je bij Bron de tv even tijdelijk op TV zetten. Het kan zijn dat je daar Samsung TV Plus tegenkomt..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Frank1174
Pioneer
Opties
Nou ik weet het al! Dankzij jouw reactie ben ik er achter dat we dus in de instellingen van de Decoder zaten te rommelen en niet in die van de TV. Wat onhandig... Maar het is nu gelukt!
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @Frank1174 , Frank,

Nou moe! Ons een beetje aan het werk zetten 😂. Geen probleem. Mooi dat het is opgelost!
Zou je misschien het topic als Opgelost willen markeren?
Accepteer Oplossing aanklikken. Vergeet niet het serienummer weg te halen. Thanks!

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Frank1174
Pioneer
Opties
Yes doe ik, dank!