Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ineens geen arc meer van tv

(Onderwerp aangemaakt op: 14-10-2023 04:42 PM)
1178 Weergaven
Emile75
Apprentice
Opties

Wij gebruiken al een paar jaren naar zeer grote tevredenheid  een qled tv van samsung en een soundbar, deze werkte tot een oaar weken terug helemaal top. Ineens doet arc het niet meer ik krijg geen geluid meer door hij staat er wel op maar doet geen geluid geven.  Als ik digitaal doe dan doet de soundbaar het wel met de tv. Ik heb een nieuewe kabel gekocht voor arc deze maakt geen verschil de vorige was ook een  speciale kabel hiervoor.

de soundbar is niet stuk tv ook niet het lijkt erop dat de aansluiting van de tv box dan niet meer werkt met arc maar de soundbar gaat wel mee aan en uit met de tv erg raar 

ik heb de tv ook al gereset. Maar dat helpt ook helaas niet. Onze tv is een QE55Q90RALgeen goedkoop ding 

Soundbar is model HW-E450/XN

wat te doen ?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan de TV uiteraard wel aanmelden voor een reparatie, omdat de fabrieksgarantie voorbij is worden er wel kosten voor berekend. Wel houden we hierbij rekening met de leeftijd van je TV. Naast de fabrieksgarantie heb je ook een wettelijke garantie, je kan met de verkoper dan in gesprek gaan om te kijken wat de mogelijkheden hierin zijn. 

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3sHIw2F

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Emile75 ,

Heb je de soundbar al een keer gereset?
Houd de [Play/Pauze] knop 5+ sec. ingedrukt in de aan/uit stand.
Je kunt er ook even remote naar laten kijken:

https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/

Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Bovenin wel eerst SMART TV’S selecteren en daarna naar beneden scrollen.

Houd je ons op de hoogte?

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

Emile75
Apprentice
Opties

Ik zie geen reset op de soundbar 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Emile75 ,

De [Play/Pauze] knop 5+ sec. indrukken in de aan/uit stand met de afstandsbediening 😉.

signatureee
Groet, Dick

Emile75
Apprentice
Opties

Beste dick helaas is het nog niet ermee opgelost na de reset was ook het dig signaal niet te zien op de soundbar nogmaals aan uit gezet zonder de arc kabel was dat gelukkig wel terug maar probleem helaas niet verholpen. Ik zag dat het op afstsnd met een samsung tekefoon moet die heb ik niet 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Emile75 ,

Jammer dat het nog niet is opgelost. Wel goed lezen 😉. Een Samsung telefoon heb je niet nodig.
Op de site bovenin wel eerst SMART TV’S selecteren en daarna naar beneden scrollen.
Daar staat beschreven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Emile75
Apprentice
Opties

Helaas niet opgelost ook niet nadat een medewerker heeft meegekeken. Dan is de oplossing dat ik maar moet uitsluiten of de tv of soundbar niet ok meer is helaas heb ik niet een 2 e tv of soundbar om dat ff te testen 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Emile75, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Dankjewel voor je terugkoppeling! Heeft mijn collega ook de HDMI-poorten van je TV gereset? Lukt het wel om de soundbar via Bluetooth of een optische kabel te verbinden met je TV? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Emile75
Apprentice
Opties

Hoi martijn de soundbar doet het goed via optische kabel dus dat is niet het probleem ik heb hem niets horen vermelden over een reset van hdmi poort reset hij heeft de tv een reset gedaan en daarna was t nogmaals tv 30 min uit hebben.  Ik baal er best van want arc is bij ons belangrijk. Mijn vrouw is gehandicapt en met het arc was het voor ons erg fijn om tv met goed geluid gelijk te hebben  Mvg emile

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik denk dat het dan verstandig is om een nieuwe afspraak voor Hulp-op-Afstand aan te vragen en dit ook expliciet te vermelden wanneer mijn collega je terugbelt. 

Wat gaat er niet goed met de optische verbinding? 

Groeten,

Martijn

0 Likes