Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ik heb een kleine (ca. 4 cm doorsnee) lichte bol in het midden van mijn scherm - Serif TV

(Onderwerp aangemaakt op: 19-06-2024 12:58 PM)
276 Weergaven
Members_mHvRawT
Journeyman
Opties

Alle opties van de handleiding doorlopen maar zonder resultaat. TV is 2019

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Members_mHvRawT
Journeyman
Opties

Reparateur heeft gebeld maar het kan niet opgelost worden want het is een niet Nederlandse uitvoering van de Serif en de benodigde LED lampen zijn niet te verkrijgen. Dat wordt dus de TV vervangen!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Members_mHvRawT ,

Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Eventueel ook hier: InstellingenOndersteuningOver deze tv. Graag incl. de letters XXN.

signatureee
Groet, Dick

Members_mHvRawT
Journeyman
Opties

UE40LS001CSXXN voor de volledigheid

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Members_mHvRawT ,

Zou je een beeldtest willen doen? Ga naar menu→Details→Ondersteuning→Zelfdiagnose→Het beeld testen.
Dit moet écht volgens deze eisen, want anders is het niet goed te beoordelen:

https://eu.community.samsung.com/t5/Televisie/How-to-Wat-zijn-de-beeldtestfoto-eisen/td-p/307375

Belangrijk: dus ook zonder aangesloten devices. Daarna graag, ter beoordeling, de foto’s daarvan posten.

signatureee
Groet, Dick

Members_mHvRawT
Journeyman
Opties

20240619_151009.jpg

20240619_151140.jpg

20240619_151150.jpg

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Members_mHvRawT ,

Bedankt voor de foto's! Het lijkt erop dat er een lensdop van een ledstrip is gevallen.
Dit moet gerepareerd worden. Hiervoor moet je bij de leverancier zijn i.v.m. wettelijke garantie.
De leverancier is wettelijk verplicht jou een deugdelijk product te leveren.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...
https://conformiteit.nl/

Houd je ons op de hoogte?

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_mHvRawT,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je jouw televisie ondertussen kunnen aanmelden voor een reparatie?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Members_mHvRawT
Journeyman
Opties

Update: Ik heb de Serfit TV gekocht bij Wehkamp in 2019 en die geven niet thuis vwb de aankoopbon en eventuele reparatie. Het toestel staat nu bij een lokale reparatie want aan melden via Samsung lukte ook niet. Geschatte kosten € 250

Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Members_mHvRawT,

Hou ons op de hoogte van de afwikkeling van de reparatie. Waar liep je precies tegenaan toen je het wou aanmelden bij Samsung? Ik kijk er dan intern na.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Oplossing
Members_mHvRawT
Journeyman
Opties

Reparateur heeft gebeld maar het kan niet opgelost worden want het is een niet Nederlandse uitvoering van de Serif en de benodigde LED lampen zijn niet te verkrijgen. Dat wordt dus de TV vervangen!