Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hulp bij keuze nieuwe tv

(Onderwerp aangemaakt op: 08-03-2020 06:58 PM)
225 Weergaven
Mark28179
Journeyman
Opties

Goedenavond, 

Graag zou ik jullie hulp willen bij het kiezen van een nieuwe tv. Momenteel hebben wij de UE55MU7000LXXN en deze is nog steeds prima en heerlijk mooi scherp beeld en de handige one connection box en mooi strak en smal design.  Onlangs zijn we verhuisd en zitten we verder van de tv af. Wij zijn zouden graag een tv willen rond de 75 inch. Alleen weten we niet goed welke tv nu goed is. Ook zouden we graag de one connection box weer willen en weer een mooi en smal design. Vond dat bij de Qled de randen best wel dik waren het leek wel een schilderij frame.

Dus we twijfelen een beetje tussen een samsung en wellicht wel een lg oled. Wat raden jullie ons aan? En wellicht dat jullie een goede en fijne tv winkel weten in de buurt van Rotterdam want van de mediamarkt wordt je niet altijd vrolijk qua info 😃

Alvast bedankt.

0 Likes
2 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @Mark28179 , Mark,

Het is moeilijk om hier een antwoord op te geven. Advies over een LG tv is natuurlijk niet mogelijk.

Dit is namelijk een Samsung forum 😉. Ik kan je geen advies geven over je Samsung keuze. Erg persoonlijk.

Iedereen in dit forum zou met een ander advies komen.

Ik denk dat het verstandig is om deze research op internet te doen. Ook wat betreft een winkel in de buurt.

Altijd goed om even in een winkel te kijken hoe een nieuwe tv presteert. Geen kwestie van afschepen.

Ik kan je wel advies geven waar je de tv niet moet kopen als je die online wilt bestellen.

Altijd letten of de Model Code eindigt op XXN. Hier een lijst met onbetrouwbare webwinkels:

Foka (Kamera Express), TVreus, bol.com->partner: Deli Lifestyle, bol.com->partner: Beste Electro Deals=TVreus, otto.nl, plattetv.nl, bol.com->partner: El-Vidas.nl, plasmavisie.nl, KiJoo, bol.com->partner: TV-Plaza, Buymi, bol.com>partner: TV-Online

TV-Plaza, TV-Online en El-Vidas hebben hetzelfde retouradres.
Skagerrak 20, 9723 JR Groningen. Dit zijn gewoon dezelfde toko’s!

Suc6!

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
BruceH
Community Manager
Opties

Je kunt eventueel nog de keuzehulp op onze website gebruiken. In drie stappen vind je de Samsung Smart TV die helemaal bij jou past! https://www.samsung.com/nl/advies/tv/

rsz-846676
0 Likes