op 24-02-2021 10:26 AM
Gebruik Google Translator en hoop dat de vertaling correct is. For English, see below.
Ik weet dat Teamviewer / QuickSupport niet beschikbaar is op smart-tv's van Samsung.
Welke andere oplossing is er die ik kan gebruiken om op afstand toegang te krijgen tot een Samsung-tv? Met op afstand bedoel ik van buiten het huis.
Vaak moet ik mijn moeder helpen om dingen op de tv te zetten en het zou een enorm verschil maken als ik het tv-scherm kon zien en de tv kon bedienen.
Dank je!
ENGLISH:
I know that Teamviewer/QuickSupport is not available on Samsung smart TVs.
What other solution is there that I can use to remotely access a Samsung TV? By remotely, I mean from outside the house.
Often I need to help my moter set things on the TV and it would make a huge difference if I could see the TV screen and contol the TV.
Thank you!
Opgelost! Ga naar oplossing.
24-02-2021 10:35 AM - bewerkt 24-02-2021 10:37 AM
Goedemorgen @Dundy ,
Dit is niet mogelijk. Met TeamViewer QuickSupport kun je alleen een pc, iMac, Linux-computer of smartphone overnemen via internet.
Het is sowieso niet mogelijk om een tv op afstand over te nemen. Er moet dan een client op de tv geïnstalleerd worden om een connectie te maken en die is er niet..
24-02-2021 11:35 AM - bewerkt 24-02-2021 11:36 AM
Dank u voor uw snelle reactie.
Quicksupport is beschikbaar op Android TV's en ik heb er geen problemen mee om het op mijn Philips Smart TV uit te voeren. Ik begrijp dat dit niet wordt ondersteund door Samsung.
Ik heb dagen op Google gezocht en ik heb hier geschreven als laatste hoop dat iemand een manier kan aanbevelen hoe dit kan worden gedaan.
Bedankt voor je bericht.
24-02-2021 10:35 AM - bewerkt 24-02-2021 10:37 AM
Goedemorgen @Dundy ,
Dit is niet mogelijk. Met TeamViewer QuickSupport kun je alleen een pc, iMac, Linux-computer of smartphone overnemen via internet.
Het is sowieso niet mogelijk om een tv op afstand over te nemen. Er moet dan een client op de tv geïnstalleerd worden om een connectie te maken en die is er niet..
24-02-2021 11:35 AM - bewerkt 24-02-2021 11:36 AM
Dank u voor uw snelle reactie.
Quicksupport is beschikbaar op Android TV's en ik heb er geen problemen mee om het op mijn Philips Smart TV uit te voeren. Ik begrijp dat dit niet wordt ondersteund door Samsung.
Ik heb dagen op Google gezocht en ik heb hier geschreven als laatste hoop dat iemand een manier kan aanbevelen hoe dit kan worden gedaan.
Bedankt voor je bericht.