Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe harddisk formatteren voor Smart tv ?

(Onderwerp aangemaakt op: 01-06-2017 05:10 PM)
15759 Weergaven
Saar1
First Poster
Opties
We hebben sinds kort een smart tv: de samsung UE32k5600. Ik heb er een harde schijf aangehangen die volgens de winkelier geschikt is voor een smart tv. Op een gegeven moment kwam er een requestor die zie dat de schijf geformatteerd moest worden. Ik heb op 'yes' gedrukt, ook bij 'start formatting' maar dan komt er een laatste requestor die zegt dat de "performance test failed". Dit is diverse keren gebeurd. Ik kom dus niet verder. Wat kunnen jullie mij adviseren? 

0 Likes
5 Antwoorden
Oplossing
Lot
Big Cheese
Opties

Hey Saar,  gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst!
Over het algemeen dient een externe hardeschijf hier aan voldoen: maximaal 500Gb, minimaal 5400Rpm, HDD, geen SSD, geen eigen power-supply en geformatteerd naar NTFS of FAT32.

Voldoet de schijf daaraan?

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Saar1
First Poster
Opties
Hoi Lot, Dank voor je antwoord, heel behulpzaam. Het is opgelost! In de winkel hebben ze de schijf geformatteerd naar NTFS en nu doet ie het.
Vreemd genoeg kan ik alleen via "TV" opnemen (antenne via de muur), niet via de HDMI dus de digitale zenders. Kun je dat laatste verklaren?
0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Fijn dat dat in ieder geval is opgelost en dat ze je in de winkel goed wilden helpen! Op welke manier kijk je tv? Jouw tv beschikt niet over twee interne digitale tuners, wat het zou kunnen verklaren. Meer informatie over het opnemen van digitale tv kun je hier vinden, hopelijk heb je hier iets aan!

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Pjammetje
First Poster
Opties

Ik vraag mij af waarom een externe SSD niet zou werken? Het gaat toch via de USB 3 controller?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Pjammetje,

Welk model TV heb je precies?

rsz-846676
0 Likes