Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hebben er meer mensen problemen met de Disney+ ondertiteling?

(Onderwerp aangemaakt op: 22-06-2020 04:16 PM)
29802 Weergaven
Martje84
Apprentice
Opties

Hi! Ik wil op mij Smart TV (32 inch, Samsung 32T5300 (2020)) de ondertiteling van Disney+ op 2 zetten. Helaas valt de onderste regel dan uit beeld, en het aanpassen van de schermresolutie vanuit het hoofdmenu lijkt geen effect te hebben. De app heb ik al eens opnieuw gedownload, en mijn software is up to date. Zie ik iets over het hoofd, of heeft er iemand een goede tip? Dank!

0 Likes
Spring naar oplossing
53 Antwoorden
Frankve
Explorer
Opties

Na meerdere keren aan Disney gemeld te hebben is het probleem nog steeds niet opgelost.

Niets helpt. 7 maanden en er gebeurd gewoon helemaal niets.

Mischien moet Samsung in gesprek met Disney?

Ons lukt het niet.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @Frankve, goedemorgen.

Het is natuurlijk niet handig als de ondertitel niet goed leesbaar is van de Disney+ app. Heb je de Smart Hub al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? 

Omdat je dit enkel ervaart met de Disney+ app kun je hiervoor het beste in gesprek gaan et de app ontwikkelaars. Wij zullen uiteraard ook een melding naar hen maken!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Frankve
Explorer
Opties

Hallo Martijn. Ik heb alles al geprobeerd.

Het vreemde is dat bij sommige talen het wel normaal werkt. Het Nederlands is en blijft slecht. Ik heb gezien dat ook in andere landen hierover geklaagt wordt in de engelstalige community. Ja je kan de ondertiteling aanpassen alleen is het onmogelijk om het leesbaar te krijgen.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Omdat het gaat over een app van een 3e partij kun je het beste hierover contact opnemen met de app ontwikkelaars. Wij kunnen dit niet aanpassen of wijzigen.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Frankve
Explorer
Opties

Zoals ik al zei. Dat heb ik 3 keer geprobeerd maar er wordt ook na 7 maanden niets aan gedaan. Tijd voor Samsung om in gesprek te gaan lijkt mij.

Ik ben zeker niet de enige met dit probleem.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Uiteraard maken wij hier een melding van naar hen. Daarnaast kun je zelf contact openen met de app ontwikkelaars hierover, wij kunnen geen aanpassingen doen in apps van 3e partijen!

Mochten we je nog ergens anders mee kunnen helpen dan horen we dat graag van je.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Sabien06
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem, alles is up to date en enkel bij disney+ App op de tv is de ondertiteling echt te klein, als ik hem groter zet zie ik de 2e regel niet. Zijn er ondertussen al oplossingen voor? 

0 Likes
sieboo
First Poster
Opties
ik heb ook het probleem, gewoon waardeloos, je kunt ook niet de ondertiteling omhoog schuiven wat nog weleens kan bij video afspelen, irritant dat de letters te klein zijn en als je ze vergroot valt de helft weg, is gewoon dat disney zijn verantwoordelijkheid neemt en niet iedereen aan het lijntje houd
0 Likes
GeneralDripple
First Poster
Opties

Hetzelfe probleem hier met mijn qled tv. 

Speciaal een account aangemaakt om dit te kunnen posten: zet je tv in het engels!

Credits voor iemand op reddit die dit gisteren daar als oplossing aandroeg. Dit werkt voor mij.

Schandalig dat een Disney en Samsung dit zolang laten liggen terwijl er een simpele oplossing voor was al bijna een jaar lang!

0 Likes
Frankve
Explorer
Opties

Dit is geen oplossing maar een redmiddel.ik wil mijn tvniet op Engels zetten om het omdat hier niet iedereen Engels spreekt in huis.

Het probleem is nu 10 maanden oud. En nog Samsung Nog Disney doen er totaal niets aan en blijven naar elkaar wijzen.

Ook met de Engelse oplossing blijven de letters of belachelijk klein of belachelijk groot. Er is geen normale font grote.

Een complete aanfluiting van 2 A-merken.

0 Likes