Recent online via de samsungshop een tv besteld omdat dit veel voordeliger was dan in de winkel. Helaas heb ik dit geweten dat je beter een fysieke... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung tv smart met een verbindig van een draadloze hoofdtelefoon : Sennheiser.
Ik heb deze een paar jaar geleden gekocht omdat ik... Bekijk bericht
Kan iemand aangeven waar ik een formele klacht kan indienen over het volgende:
Ik heb bij Samsung een "No Gap Wall-Mount 2019 WMN-M15EA... Bekijk bericht
Ik wil een klacht indienen over de ondersteuning van deze tv: https://www.samsung.com/nl/support/model/UE46F8000SLXXN/
In 2013 gekocht voor de... Bekijk bericht
Goedemorgen,
Bij bewegend beeld pakt tv het bewegend beeld niet scherp op !(bv bewegend persoon) trillend /haperend /schokkend beeld !
Heel... Bekijk bericht
Goeiemiddag,
ik sta op het punt een 8k, 65 inch te bestellen bij een erkende dealer. Ik wilde al even kijken hoe ik me moest aanmelden om van de... Bekijk bericht
Sinds vanochtend bij t aanzetten tv een melding van scannen op scherm. Constant flippen van deze melding naar bv geen opgeslagen kanalen ? Heb... Bekijk bericht
Hallo, ik heb een probleem met het beeld van mijn tv.
Er zit een breede donkere vlek door het hele scherm heen.
Ik heb mij laten vertellen dat... Bekijk bericht
Ik heb onlangs een TV(QE65Q95TALXXN) aangeschaft.
Hierbij zit een promotie cashback van 300 euro.
Deze heb ik nu net proberen te claimen maar... Bekijk bericht
Nu weet ik dat je de TV met een zachte microvezel doek moet schoonmaken en die heb ik ook, dat die er niet bij zit voor die prijs snap ik ook niet... Bekijk bericht
Heb onlangs een qled gekocht de q95t heb hem verbonden met een dolby atmos soundbar van samsung hw k950 van de tv earc naar de soundbar maar ik kan... Bekijk bericht
De youtube app op mijn smart tv UE32N5300AW doet het niet meer. Hij blijft bij het aanklikken van een filmpje op het laden icoontje klikken. Heb... Bekijk bericht
Ik heb een draadloze koptelefoon(met ontvanger) en daarnaast een Samsung UE40F6320AWXXN. Ik weet dat er Bluetooth op zit, want kan een toetsenbord... Bekijk bericht
Goedenavond,
We hebben sinds vanmiddag een witte stip in ons beeldscherm.
We hebben een samsung ue43j5500AWxxn....
Beeldtest uitgevoerd.... Bekijk bericht
Sinds vandaag heb ik een probleem met mijn Samsung UK49KU6100WXXN.
valt steeds uit en springt terug op. als de tv terug opspringt en ik wil... Bekijk bericht
Hi Community,
Ik heb een QLED-TV (2019) met een One Connect Box. Is de audio geleverd via de Toslink uitgang synchroon met het beeld?... Bekijk bericht