Weet iemand wat voor optische kabel ik moet hebben om mijn verouderde Bose geluidssysteem aan te sluiten? Ik heb net een optische kabel binnen... Bekijk bericht
hallo, wij hebben een 48UE48H5000AW die is aangesloten via HDMI
Nu loopt het geluid niet synchroon met de spraak.
Heb de filmware met goed... Bekijk bericht
Goeieavond,
ik heb online een QLED 8K 65 inch besteld (en betaald) op 15/6 bij een erkende dealer (PLatte TV.nl). Ik wil dit al ingeven... Bekijk bericht
Ik heb 2 tv's, UE40NU7110 en UE40J6240. Beide staan op de camping in België en op beide kan ik geen NLZiet installeren(ontbreekt in de... Bekijk bericht
Hallo allen!
Ik heb een vraag over mijn Samsung UE40K5670 televisie uit 2016. De laatste tijd treden er allerlei vreemde fouten op. De... Bekijk bericht
vandaag de soundbar HW-Q90R ontvangen en laten installeren. Ze kreeg het na heel lang proberen aan de praat, ik vind alleen dat de subwoofer bijna... Bekijk bericht
wij hebben een wat oudere led tv met een samsung home cinnema Bluray set, deze heeft altijd goed gewerkt. Deze set hebben wij afgelopen weinig... Bekijk bericht
De tv wil updaten, maar vraagt iedere keer om ruimte te maken en apps te verwijderen. Hij vraagt om 154 mb ruimte terwjl ik nog maar 40 mb over... Bekijk bericht
Ik heb interesse om de TV: QE65Q95T aan te schaffen.
Deze TV wil ik hangen aan de muur in de woonkamer. Aan de andere kant van de muur zit de... Bekijk bericht
Goedendag, ik heb een 65 inch frame tv gekocht, de verkoper heeft alleen gezegd dat wij de e200 retour actie digitaal moesten aanmelden. Omdat de... Bekijk bericht
Sinds een maand bovenstaande tv, die ik via hdmia-arc heb aangesloten op een soundbar Sony Ht-x8500.
Het probleem is dat bij aanzetten van de tv... Bekijk bericht
Ik heb sinds 22 april een 65" "the Frame". Prima TV. Aangemeld bij the Artstore. Ook prima. Hier heb ik de TV voor gekocht. Niet heel... Bekijk bericht
hoi ik heb 2 weken geleden een samsung tv 43Q60R.
nou wilden ik een film afspelen via usb,maar krijg wel beeld maar geen geluid.
krijg de... Bekijk bericht
Wat een ramp om de lijst die bij de Frame hoort te verkrijgen.
Volgens de regels voer je informatie in. stuur je PDF-factuur, foto van de... Bekijk bericht