Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

HDMI4 wordt niet herkend

(Onderwerp aangemaakt op: 03-09-2023 06:30 PM)
311 Weergaven
Peter T
Apprentice
Opties

Ik heb een Samsung TV model QE49Q60RATXXC en een Bose 300 als soundbar aangesloten op de HDMI4 in ARC. Dit werkt al jaren goed tot gisteren. Geen geluid meer via de soundbar, wel via TV direct.  De TV herkend de HDMI4 aansluiting niet meer (geen signaal). Ik heb alles geprobeerd uit dit forum: nieuwe HDMI kabel, software update controleren (voor beiden), etc. Resetten van de TV helpt, dan herkent de TV de HDMI4 poort weer en is er geluid via de soundbar.

Als ik de TV uitzet is het probleem terug; geen geluid via de soundbar. Iedere keer resetten lijkt me geen optie. Iemand een idee? Peter

0 Likes
5 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond Peter, @Peter T ,

Ter informatie. Dit is geen Benelux model, maar een grijze import tv. Zou je de Bose willen resetten?https://www.bose.nl/nl_nl/support/articles/HC2563/productCodes/bose_smart_soundbar_300/article.html

signatureee
Groet, Dick

Peter T
Apprentice
Opties

Dank Dick, klopt deze TV komt uit Noorwegen waar ik gewoond heb. Bose nogmaals gereset. Biedt geen oplossing. Zou de TV kapot zijn?

0 Likes
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Peter T , Peter,

Ik zou er eerst even remote naar laten kijken.

https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/

Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Bovenin wel eerst SMART TV’S selecteren en daarna naar beneden scrollen.

Houd je ons op de hoogte?

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

Members_JhkmF8F
First Poster
Opties

Beste Peter,

Ik had hetzelfde probleem (Bose 700) na een kleine verbouwing in de huiskamer waardoor de huiskamer leeg moest heb ik de tv en soundbar weer geïnstalleerd.  Contact gehad met bose en deze gaf aan dat de soundbar software nodig had. Verzendlabel gekregen, opgestuurd, anderhalve week later soundbar terug geen probleem met het geluid meer. Geregeld dus via bose.

0 Likes
Oplossing
Peter T
Apprentice
Opties

Hartelijk dank voor deze reactie. Ik ben geholpen door Samsung. Een software-update waarbij alle TVs van 2019 het zelfde probleem hadden was de oplossing.