Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

HDMI arc werkt niet goed

(Onderwerp aangemaakt op: 12-09-2022 09:12 PM)
4150 Weergaven
EdwinBM
Journeyman
Opties

Hi, ik heb sinds vorig jaar een Samsung The Frame 65 die is aangesloten op een Somos Amp versterker. Werkte prima, tot ik de kabels losmaakte en weer inplugde ivm een nieuw tv-kastje. Nu gaat het geluid heen en weer tussen de tv-luidspreker en de Sonos. Anynet+ is ingeschakeld en HDMI-eARC-modus staat op auto. Bij de instellingen geluid kan ik onder geluidsuitvoer echter niet HDMI vinden, alleen tv-luidspreker. Hoe krijg ik dit opgelost? Vriendelijke groet, Edwin

0 Likes
7 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @EdwinBM , Edwin,

Heb je wat meer informatie over de apparatuur? Er zijn nogal wat The Frame 65" tv's en 'tv-kastjes' 🤷‍♂️.
Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:
InstellingenOndersteuningOver deze tv. Graag incl. de letters XXN.
Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar InstellingenOndersteuningOver deze tv.
Over welk tv-kastje gaat het en hoe/waarop aangesloten? Welk tv-kastje had je eerst en hoe/waarop aangesloten?

signatureee
Groet, Dick

EdwinBM
Journeyman
Opties

Hi Dick,

modelcode QE65LS03AAuXXN

softwareversie T-NKM2DEUC-2101.0, BT - S

TV is aangesloten op KPN ontvanger. Met kastje bedoelde ik eigenlijk een nieuw tv-meubel waardoor ik de stekkers heb moeten uittrekken en weer inpluggen. Verder helemaal niks veranderd dus

0 Likes
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @EdwinBM , Edwin,

Duidelijk 😂. Bedankt voor de info! Zou je de tv en de Amp willen resetten?

signatureee
Groet, Dick

EdwinBM
Journeyman
Opties

Bedankt Dick. Probleem opgelost. Geluid gaat weer via de HDMI-arc naar de Sonos Amp. Super!

Groet, Edwin 

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hi @EdwinBM , Edwin,

Geen dank! Dat is goed nieuws! Top dat het is opgelost!
Welke reset heeft geholpen?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
EdwinBM
Journeyman
Opties

Dit was inmiddels mijn 3e of 4e reset van de tv. Je advies om de Sonos Amp te resetten heeft geholpen. 

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @EdwinBM ,

Bedankt voor je terugkoppeling!

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick