In november een Frame 2022 55" inch gekocht en probeer daar een lijst voor te bestellen via de promotie site. Dit leek in het begin mee te... Bekijk bericht
Helaas, hier weer een probleem.
Sinds vandaag valt elke minuut wel een paar keer het geluid weg voor een enkele seconden. Iemand enig idee... Bekijk bericht
Nieuwe Frame 65”. Ik zie op meerdere filmpjes dat er in het smart hoofdmenu aan de linkerkant ook een Gaming optie zou moeten staan, maar deze zie... Bekijk bericht
Net een 2022 65” Frame gekocht, maar krijg niet de calibratie optie in de app. iPhone 14Pro, alles geupdate, zelfde WiFi netwerk etc. Ik scan de QR... Bekijk bericht
Hallo Samsunger, Ik een geluidsprobleem, de aansluiting van een versterker Marantz PM7000N is via optical, met een Forest optical kabel, gekoppeld... Bekijk bericht
Dag allen,
Heb een vreemd probleem.
Heb een de 55QN85B TV en de soundbar Q990B.
Ziggo next kast aangesloten op HDMI1 van de soundbar en... Bekijk bericht
Hi! Heeft iemand misschien nog een goeie tip voor het verwijderen/verminderen van krassen op een tv-scherm? Zag op internet al iets staan over... Bekijk bericht
Zou het mogelijk moeten zijn om een bluetooth koptelefoon te koppelen met mijn samsung tv ue40h7000sl ?In het filmpje kun je zien waar ik in... Bekijk bericht
Als ‘s avonds de lampen aan gaan heb ik een reflectie op het scherm: een rode streep met prismakleuren ( zie bijlage). Ik heb een Samsung... Bekijk bericht
Hi allen,
Ik heb een Samsung NEO QLED QN90BA TV gekocht nadat ik een paar jaar een uitstapje heb gemaakt naar een Sony Bravia TV. Vroeger kon je... Bekijk bericht
Wanneer ik via de apps van de Samsung HUB streamingdienst bekijk krijg ik het beeld alleen in 1080p50, dit alles loopt via mijn Denon Avr x2800h... Bekijk bericht
Hallo,
Graag had ik jullie hulp willen inschakelen om mij te helpen met mijn The Frame toestel. Het gaat om een 2022 toestel Europese editie.
... Bekijk bericht
Heb Samsung 55S95B tv en soundbar van Samsung gekocht. Het aansluiten gaat top. In de handleiding staat dat je de soundbar niet voor, maar over de... Bekijk bericht
Al een aantal keer heb ik problemen gehad met de kleuren op mijn tv. Dit is begonnen met de aanschaf van de Next Mini van Ziggo. De tint veranderd... Bekijk bericht
Hallo,
Gisteren een QE55QN95B tv aangesloten in vervanging van de LG oled, maar krijg geen geluid via hdmi earc van de marantz SR 7009, via de... Bekijk bericht
Goedemiddag medewerkers van Samsung,In de eerste plaats aan iedereen op dit forum de allerbeste wensen voor 2023!Klopt het dat jullie samen met... Bekijk bericht
Goedendag,
Inmiddels is dit mijn 2e post op dit forum m.b.t. SmartThings.
Op dit moment als ik mijn TV uitzet staat deze ook als offline in de... Bekijk bericht