Hallo,
Heeft iemand de afstandsbediening van de Samsung Neo QLED 8K 65QN800B gekoppeld aan de Amino Aria 7 cablebox van Solcon provider?
... Bekijk bericht
Goedenavond,Mijn Q85R reageert nergens op en gaat niet aan. Netsnoer is goed aangesloten, lampje onder de TV brandt. Erop drukken levert niets op.... Bekijk bericht
Goedenavond,
Mijn tv heeft sinds vanavond af en toe rode strepen linksonder in beeld. Bij felle kleuren helemaal. Ik krijg het niet op de foto.... Bekijk bericht
Beste samsung,
ik heb een samsung series 7 tv met een SoundTouch 300 systeem erop. Maar ineens kan ik het systeem niet meer vinden in het menu,... Bekijk bericht
Afgelopen maand op 31 augustus een 75 inch. Tv gekocht bij mediamarkt, mijn eerste Samsung tv. Waardeloos dit. Nog geen enkele dag normaal tv... Bekijk bericht
TV aangeschaft met factuurdatum 4-8-2022. Op TV zat een cashbackkorting van € 500,- . Dit was op dat moment ook de grootste reden van aanschaf. In... Bekijk bericht
Beste,
Ik heb een abonnement op clip my horse, en ik zou dit moeten kunnen bekijken via mijn smart tv Samsung UE43J5600
Dit lukt echter niet.... Bekijk bericht
Goedendag met kevin ik heb op 6 augustus een medewerker van Samsung gesproken en die heeft samen met mijn een nieuwe afstandsbediening aangevraagd... Bekijk bericht
Mijn TV, type QE55QN93AAT geeft de zenders ARD en ZDF niet weer. Bij geen andere zender heb ik dit probleem. Ik heb een kabelabonnement via Ziggo.... Bekijk bericht
Ik heb een Castelijn kast gekocht met ronde paal waarop de Samsung QE65QN85B TV gemonteerd gaat worden. De firma Castelijn monteert hier de TV... Bekijk bericht
Heb een Samsung TV 55" QE55QN700ATXXN gekocht in februari 2022 en deze is defect.
Heb Samsung gebeld en dit is de mail die ik krijg van ce... Bekijk bericht
Goedendag,
vermoedelijk ondersteund de TV de app niet meer maar toch de check.
Ik heb de Samsung UE43MU6120, sinds kort zie ik de app nog... Bekijk bericht
heb een Samsung 65q950ts
probleem is stand-by blijft knipperen en het geluid gaat naar 0 kan geluid dan niet meer harder zetten en bij... Bekijk bericht
Hi, ik heb sinds vorig jaar een Samsung The Frame 65 die is aangesloten op een Somos Amp versterker. Werkte prima, tot ik de kabels losmaakte en... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb een 2021 Frame TV. Na installatie werkten alle manieren van AirPlay (vanaf iPhone en iPad):
1) Screen mirror
2) AirPlay via... Bekijk bericht
Mijn tv UE43NU7440SXXN gekocht op 25-7-2018 heeft tot enkele dagen geleden altijd perfect gewerkt met een CI+ module van Ziggo. Sinds 3 dagen... Bekijk bericht