Beste SAMSUNG,
Na aankoop van de Frame (gekocht vanwege promo actie met gratis lijst) op 6/8 alles netjes ingediend en een automatische... Bekijk bericht
Vorige week een 55 inch QLED TV gekocht, prachtig toestel! Nu heb ik de doos naar de stort gebracht en heb ik geen foto van een uitgeknipte... Bekijk bericht
Beste,
ik heb een qe65ls03rasxxn en helaas de box kwijt geraakt in de verhuizing, nu wil ik een nieuwe aanschaffen alleen welk model nummer... Bekijk bericht
Ik heb sinds een paar weken een Samsung QE65Q95TDTXXN met een Sonos Playbar die optisch is aangesloten.
De configuratie daarvan ging goed en ik... Bekijk bericht
Hoi!
Ik heb sinds februari dit jaar The Frame 32 inch 2021 in mijn bezit. Echter vanaf het begin af aan al problemen met de internetverbinding op... Bekijk bericht
Waneer ik mijn tv aanzet verschijnt deze strook deze blijft aanwezig waneer ik hem verbind met mijn pc via de hdmi kabel weet iemand hoe deze te... Bekijk bericht
Ik heb dus een QE55Q95T QLED en ben er zeer tevreden over. Verder heb ik een 4k abbo bij KPN. een4K kastje (Arris VIP 5202) dus. In de laatste... Bekijk bericht
I recently bought the Crystal UHD TU7020, when setting it up, it does not want to connect to the wifi. It does detect the wifi, but after trying to... Bekijk bericht
Helaas kan ik de Kijk app niet vinden in de store op model 65Q80A uit 2021Via de browser kunnen wij het nu omslachtig kijken.Iemand een... Bekijk bericht
Na het uitschakelen van de TV gaat de standby lamp knipperen (en blijft) knipperen. Het hangt samen met de Sonos Beam die is aangesloten op de HDMI... Bekijk bericht
sinds 2 dagen is me opgevallen dat er een donkere horizontale balk door het beeld gaat
op ongeveer 1/3 van de onderkant van het beeld , een dag... Bekijk bericht
Beste,
Mijn QE75Q7FAMLXXN van oktober 2017 viel tijdens het kijken ineens op zwart. Helemaal niks meer. Alleen het standby lampje blijft... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb een Tv met modelnummer: UE65KS7500S.
Hij heeft soms problemen met het beeld wat steeds verspringt naar wat lijkt op als je... Bekijk bericht
Beste,
Met mijn Windows11 computer wil ik een draadloze beeldscherm instellen. Namelijk de #UE50RU7170S. Ik kan wel verbinding maken maar na 30... Bekijk bericht
Wij kochten een nieuwe samsung tv #UE43TU7020SXXN. We sloten hier onze Chromecast op aan en nu hapert het beeld zeer dikwijls. Het stopt enkele... Bekijk bericht