Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geruis in de QE50Q60T

(Onderwerp aangemaakt op: 03-01-2021 03:33 AM)
2308 Weergaven
Nantua14
Journeyman
Opties

Hallo,ik heb onlangs een Qled tv gekocht van Samsung,prachtig beeld ,werkt prima maar het geluid is afschuwelijk.Alsof je constant de wind hoort waaien in je boxen.Vanalles geprobeerd maar ik kom er niet vanaf.Alle instellingen geprobeerd,geluid gereset,tv gereset,van de stroom gehaald,CI kaart eruit gehaald enz.Laatste firmware 1460.9.Het gaat hier dus enkel om het tv set zonder randapparatuur,kabel-tv van Delta(ziggo)ook al kabels vervangen.Wie heeft er een oplossing?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Nantua14 ,

Dat lijkt me niet lekker tv kijken. Is de volledige Model Code van de tv QE50Q60TASXXN?

Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als je nog geen geluidstest hebt gedaan, zou je die dan nog willen doen?

Bij Instellingen→Ondersteuning→Apparaatonderhoud→Zelfdiagnose→Het geluid testen.

Als het daar ook aanwezig is, moet je dit onder de garantie laten vallen.

Dit moet je melden bij de leverancier. Daar loopt namelijk je garantie. Niet bij Samsung..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
17 Antwoorden
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Nantua14 ,

Dat lijkt me niet lekker tv kijken. Is de volledige Model Code van de tv QE50Q60TASXXN?

Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als je nog geen geluidstest hebt gedaan, zou je die dan nog willen doen?

Bij Instellingen→Ondersteuning→Apparaatonderhoud→Zelfdiagnose→Het geluid testen.

Als het daar ook aanwezig is, moet je dit onder de garantie laten vallen.

Dit moet je melden bij de leverancier. Daar loopt namelijk je garantie. Niet bij Samsung..

Groet, Dick
0 Likes
Nantua14
Journeyman
Opties

98EF76D5-1080-4C70-AA20-FB890E54D705.jpeg

Goedemorgen Dick,ja dit is de correcte modelcode.Geluidstest gedaan en ook daar is de ruis aanwezig,er staat neem contact op met Samsung.Nu heb ik daarnet bij apparaatonderhoud een foutmelding ontdekt die er niet eerder was,het live tv scherm loopt vast of lijkt niet te werken.Dit zou dan liggen aan een zwak uitzendsignaal.De kabel heb ik net vervangen maar het blijft hetzelfde, Mss toch eens contact opnemen met de provider?De signaaltest geeft 100% aan bij signaalsterkte en kwaliteit signaal.

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Nantua14 ,

Dat lijkt me niet echt een foutmelding, maar een berichtgeving.

Ik zie op de site van Delta echter andere instellingen. Weet niet of dit klopt:

https://www.delta.nl/zakelijk/klantenservice/veelgestelde-vragen/televisie/wat-zijn-de-netwerkgegeve...

Anders toch even contact opnemen met de provider en zeker met de leverancier over het geruis.

Houd me even op de hoogte van de voortgang..

Groet, Dick
0 Likes
Nantua14
Journeyman
Opties

ja dat zijn de instellingen die ik heb ingevoerd bij het installeren,op het screenshot zag je de kanaalinstelling die per kanaal verschilt.Ik laat je morgen meer weten als ik gebeld heb, tot zover bedankt.

Nantua14
Journeyman
Opties

update:op de Engelstalige versie van deze community mensen gevonden die het zelfde probleem hadden.Ligt niet aan de provider maar aan het toestel.Zo was er iemand die zelfs na reparatie met hetzelfde bleef zitten en na veel heen en weer geschrijf zijn geld teruggekregen heeft.Iemand anders schreef dat het een bekend probleem was met dit type toestel.Morgen horen hoe Samsung benelux dat gaat oplossen, ik heb er een hard hoofd in.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Nantua14, goedemiddag.

Heb je met mijn collega's van de klantenservice een serviceverzoek ingediend? Het servicecentrum neemt dan contact met je op voor het maken van een afspraak.

Houd je ons op de hoogte? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Nantua14
Journeyman
Opties

Goeiemiddag,Idd het servicecenter neemt tussen 2 en 4 vandaag contact op om een harde reset op afstand te doen.Als dat niet helpt gaat ie terug naar de winkel.

0 Likes
Nantua14
Journeyman
Opties

Opgelost,goede service.De monteur was na 10 min al weg, volgens de bon stond de peq op 18 en moest op 123 en weg geruis, ben supertevreden.

BruceH
Community Manager
Opties

Kijk eens aan, top! Thanks voor de terugkoppeling 👍

rsz-846676