op 26-06-2023 01:40 PM
Ik heb een Samsung televisie Q70 Series 65 en sinds een poosje staat mijn geluidsniveau op 45 anders is het veel te zacht niet om aan te horen meer.
Hoe kan dit plotseling komen het is gebeurd uit zijn eigen niet dat ik ergens mee bezig geweest te zijn, ik gebruik iTV van KPN nooit problemen gehad zelfs de tuner van KPN meerdere malen verwisseld maar geen resultaat.
Kan Samsung mij hiermede helpen of iemand anders binnen dit forum??
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 26-06-2023 01:49 PM
Hoi @Chris van Heusden , Chris,
Thanks! Zou je de tv willen resetten? Ga naar Instellingen→Algemeen→Resetten.
Je moet dan wel het e.e.a. opnieuw instellen. Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten.
op 26-06-2023 01:42 PM
Goedemiddag @Chris van Heusden , Chris,
Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:
Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Graag incl. de letters XXN.
op 26-06-2023 01:45 PM
Goedemiddag @Dick,
Modelcode is: QE65Q70RALXXN versie 01/QRQ70
Heb je hier voldoende aan ?
op 26-06-2023 01:49 PM
Thanks! Zou je de tv willen resetten? Ga naar Instellingen→Algemeen→Resetten.
Je moet dan wel het e.e.a. opnieuw instellen. Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten.
op 26-06-2023 01:53 PM
Hoi @Dick ,
Dat zal ik dan morgen gaan doen wat zou je dan opnieuw moeten gaan instellen, ik gebruik Netflix, Spotify, HBO en smart things alsmen de televisie reset heeft dit niets te maken met de Soundbar toch want die gebruik ik hier niet mee echter alleen de speakers van de televisie zelf.
Als ik het morgen gedaan zou hebben laat ik het weten van hoe of wat ik hoop wel dat dit de oplossing zou zijn, geldt dit dan voor alle Samsung televisies ik vraag hierom mijn buurvrouw heeft er ook last van vandaar...?
op 26-06-2023 01:59 PM
Alles wordt teruggezet naar de fabrieksinstellingen. De buurvrouw mag ook resetten.
op 26-06-2023 02:00 PM
Thanks ik laat het je morgen weten !
op 27-06-2023 12:51 PM
Hi @Chris van Heusden, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt. Is het je nog gelukt met de tips van @Dick? Ervaar je dit ook als je de soundbar loskoppelt en via een app op de TV kijkt?
Zoek voordat je de TV terugzet naar de fabrieksinstellingen eerst even je inloggegevens erbij voor de verschillende apps 😉 Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 28-06-2023 07:17 AM
@Dick
Bedankt voor de nodige oplossing en heeft gewerkt dank je wel voor alle moeite
op 28-06-2023 07:19 AM
Door de tip van @Dick heeft het mij in ieder geval geholpen snel en gemakkelijk