op 12-10-2021 09:28 AM - laatst bewerkt op 21-10-2021 12:59 PM door MartijnK
Gisteren kreeg ik ineens het geluid van de soundbar en tv door elkaar, heb alles gereset, kabels gecontroleerd, voor de
duidelijkheid signaal komt van Ziggo Next via ARC naar HDMI 1 op soundbar vandaar naar Hdmi 3 (ARC) op Samsung TV
UE65NU7400SXXN, tot gisteren nooit geen problemen gehad, heeft iemand enig idee.
bvd Frans
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 13-10-2021 04:42 PM
Beste Dick,
Probleem is na een harde reset (TV en Soundbar voor 3 min van de spanning) opgelost, het koste echter wel wat moeite om een persoon aan de lijn te krijgen, afspraak was vanmorgen tussen 8 en 10, bleek dat het verkeerde ser.no hadden (die van de soundbar, moest zijn die van de TV) deze door gegeven maar weer geen respons zo'n drie uur later maar weer eens gebeld kreeg te dat er nog een klant voor mij was en dat ik dan zou worden geholpen, maar weer na drie nog geen respons, weer gebeld en kreeg te horen dat ik gebeld was maar ingesprek ?????
na weer twee uur wachten weer gebeld en kreeg nu te horen dat ik een nieuwe afspraak moest maken, dit gedaan en nu zou ik morgen (Donderdag) tussen 8 -10 geholpen worden. Wat scherts echter mijn verbazing 10 minuten later iemand van Samsung aan de lijn, en probleem is uit de wereld, hier tevreden over echter het maken van duidelijke afspraken kan beter, misschien een bevestiging via mail ? maar jij ook bedankt voor het meedenken, kan nu weer genieten van mijn soundbar.
mv.gr. Frans (CoFraSoft)
op 12-10-2021 12:51 PM
Goedemiddag @Cofrasoft ,
Eerlijk gezegd heb ik nooit begrepen waarom een Next op een soundbar aan gesloten wordt.
Is het mogelijk om de Next rechtstreeks op de tv aan te sluiten?
op 12-10-2021 01:20 PM
op 12-10-2021 01:21 PM
Hoi @Cofrasoft ,
Bedankt voor je terugkoppeling!
Houd je ons even op de hoogte van de voortgang?
Fijne dag nog!
op 13-10-2021 04:42 PM
Beste Dick,
Probleem is na een harde reset (TV en Soundbar voor 3 min van de spanning) opgelost, het koste echter wel wat moeite om een persoon aan de lijn te krijgen, afspraak was vanmorgen tussen 8 en 10, bleek dat het verkeerde ser.no hadden (die van de soundbar, moest zijn die van de TV) deze door gegeven maar weer geen respons zo'n drie uur later maar weer eens gebeld kreeg te dat er nog een klant voor mij was en dat ik dan zou worden geholpen, maar weer na drie nog geen respons, weer gebeld en kreeg te horen dat ik gebeld was maar ingesprek ?????
na weer twee uur wachten weer gebeld en kreeg nu te horen dat ik een nieuwe afspraak moest maken, dit gedaan en nu zou ik morgen (Donderdag) tussen 8 -10 geholpen worden. Wat scherts echter mijn verbazing 10 minuten later iemand van Samsung aan de lijn, en probleem is uit de wereld, hier tevreden over echter het maken van duidelijke afspraken kan beter, misschien een bevestiging via mail ? maar jij ook bedankt voor het meedenken, kan nu weer genieten van mijn soundbar.
mv.gr. Frans (CoFraSoft)
op 13-10-2021 05:02 PM
Hoi @Cofrasoft , Frans,
Geen dank! Vervelend dat het allemaal zo traag verliep.
Gelukkig opgelost! Zou je misschien het topic als Opgelost ✅ willen markeren?
Bij Opties op Accepteer Oplossing klikken. Veel luisterplezier weer!
Fijne avond!